Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Przerobienie kodu

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DyeR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:34
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.01.2015 22:03

Witam, czy byłoby to możliwe zeby przerobić kod na widzenie niewidzialnych, aby zamiast widzieć w całości

to widzieć ich w pewnym stopniu np. + 5 % do aktualnego stopnia

Oczekuje odpowiedzi z naprowadzeniem na to o co mi chodzi.

 

Przykładowa klasa:



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Skazaniec";

new const opis[] = "Widzi niewidzialnych";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 10;



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx");

	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}

	

public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

		return;

		

	if(!ma_klase[host])

		return;

		

	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}


    
 


Użytkownik DyeR edytował ten post 28.01.2015 22:14

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.01.2015 11:54

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych