Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu z HLDS 5787 na HLDS 6027+Plugin nie działa na HLDS 6027+


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gacekk

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.01.2015 15:39

Witam mam mały problem z jednym pluginem otóż działa na starym silniku HLDS 5787 (Metamod-P 1.21p37, Amx Mod X 1.8.1 (stary), Dproto 0.9.322)

Natomiast na nowszym HLDS 6027+ (Metamod 1.20-am, Amx Mod X 1.8.2 2013, Dproto 0.9.322) nie działa w ogóle proszę o pomoc w przerobieniu tego pluginu tak żeby działał na nowym silniku.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <cstrike>

#define PLUGIN	"sprite ESP"
#define AUTHOR	"DarkGL"
#define VERSION	"1.0"

const maxPlayers	=	32;

const Float: spriteDistance = 10.0;

new const spriteEnemy[]		=	"sprites/esp_enemy.spr";
new const spriteFriend[]	=	"sprites/esp_friend.spr";

new spriteEnemyIndex		=	0;
new spriteFriendIndex		=	0;

new const espClassName[]	=	"esp_info";

new temporarySprites[ maxPlayers + 1 ];

new bool:espON[ maxPlayers + 1 ];

public plugin_init(){
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd( "say /esp" , "espONOFF" );
	
	for( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= maxPlayers ; iCurrent++ ){
		temporarySprites[ iCurrent ]	=	createSprite( iCurrent );
	}
	
	register_forward( FM_AddToFullPack , "addToFullPack" , 1 );
	
	register_forward( FM_CheckVisibility , "checkVisibility" );
}

public plugin_precache(){
	spriteEnemyIndex	=	precache_model( spriteEnemy );
	spriteFriendIndex	=	precache_model( spriteFriend );
}

public client_connect( id ){
	espON[ id ] = false;
}

public checkVisibility(id,pset){
	if( !pev_valid( id ) ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new szClass[ 64 ];
	
	pev( id , pev_classname , szClass , charsmax( szClass ) );
	
	if( !equal( szClass , espClassName ) ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	forward_return(FMV_CELL,1)
	return FMRES_SUPERCEDE
}

public addToFullPack( es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
	if( player || !is_user_alive( HOST ) ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	if( !pev_valid( ENT ) ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new iOwner	=	pev( ENT , pev_owner );
	
	if( !is_user_alive( iOwner ) || !espON[ HOST ] || temporarySprites[ pev( ENT , pev_owner ) ] != ENT || iOwner == HOST ){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new Float: startPosition[ 3 ],
		Float: endPosition[ 3 ],
		Float: fEnd[ 3 ],
		Float: fVector[ 3 ],
		Float: fEndPosition[ 3 ],
		Float: endVector[ 3 ],
		Float: fLenNew,
		Float: fLenOld;
	
	calculateStartPosition( HOST , startPosition );
	calculateEndPosition( iOwner , endPosition );
	calculateVector( endPosition , startPosition , fVector );
	
	traceLine( startPosition , endPosition , fEnd , HOST );
	
	movePosition( fEnd , fVector , fEndPosition );
	
	calculateEndVector( startPosition , fEndPosition , endVector );
	
	fLenNew	=	xs_vec_len( endVector );
	fLenOld	=	xs_vec_len( fVector );
	
	set_es( es_state , ES_Origin , fEndPosition );
	set_es( es_state , ES_ModelIndex , isFriend( HOST , iOwner ) ? spriteFriendIndex : spriteEnemyIndex );
	set_es( es_state , ES_Scale ,  fLenNew / fLenOld );
	
	set_es( es_state, ES_RenderAmt , 255.0 );
	
	return FMRES_HANDLED;
}

public espONOFF( id ){
	if( !( get_user_flags( id ) & ADMIN_BAN ) ){
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	espON[ id ]	=	!espON[ id ];
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

createSprite( iOwner ){
	new iEnt	=	engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc( EngFunc_AllocString , "info_target" ) );
	
	if( !pev_valid( iEnt ) ){
		return 0;
	}
	
	set_pev( iEnt , pev_classname , espClassName );
	
	engfunc( EngFunc_SetSize , iEnt , Float:{ -1.0 , -1.0 , -1.0 } , Float:{ 1.0 , 1.0 , 1.0 } );
	engfunc( EngFunc_SetOrigin , iEnt , Float:{ 306.0 , 2434.0 , -91.0 } );
	
	engfunc( EngFunc_SetModel , iEnt , spriteEnemy );
	
	set_pev( iEnt, pev_renderfx, kRenderFxNone );
	set_pev( iEnt, pev_rendercolor, Float:{ 255.0 , 255.0 , 255.0 } );
	set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransAlpha );
	set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
	
	set_pev( iEnt , pev_solid , SOLID_NOT );
	set_pev( iEnt , pev_movetype , MOVETYPE_NONE );
	
	set_pev( iEnt, pev_owner , iOwner );
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, iEnt )
	
	return iEnt;
}

calculateStartPosition( id , Float: startPosition[ 3 ] ){
	new Float: fOrigin[ 3 ],
		Float: fView[ 3 ];
		
	pev( id , pev_origin , fOrigin );
	pev( id , pev_view_ofs , fView );
	
	xs_vec_add( fOrigin , fView , startPosition );
}

calculateEndPosition( id , Float: endPosition[ 3 ]  ){
	pev( id , pev_origin , endPosition );
}

traceLine( Float:startPosition[ 3 ] , Float:endPosition[ 3 ] , Float:fEnd[ 3 ] , idSkip ){
	new pTR	=	create_tr2();
	
	engfunc( EngFunc_TraceLine , startPosition , endPosition , IGNORE_MONSTERS , idSkip , pTR );
	
	get_tr2( pTR , TR_vecEndPos , fEnd );
	
	free_tr2( pTR );
}

calculateVector( Float:startPosition[ 3 ] , Float:endPosition[ 3 ] , Float:fVector[ 3 ] ){
	xs_vec_sub( endPosition , startPosition , fVector );
}

movePosition( Float: fPosition[ 3 ] , Float: fVector[ 3 ] , Float: fEndPosition[ 3 ] ){
	
	new Float: fVectorCopy[ 3 ];
	
	xs_vec_copy( fVector , fVectorCopy );
	
	xs_vec_normalize( fVectorCopy , fVectorCopy );
	
	xs_vec_mul_scalar( fVectorCopy , spriteDistance , fVectorCopy );
	
	xs_vec_add( fPosition , fVectorCopy , fEndPosition );
}

calculateEndVector( Float: startPosition[ 3 ] , Float: fEnd[ 3 ] , Float: fEndVector[ 3 ] ){
	xs_vec_sub( fEnd, startPosition , fEndVector );
}

bool: isFriend( idUser , idUser2 ){
	return cs_get_user_team( idUser ) == cs_get_user_team( idUser2 );
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#2 Gacekk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2015 20:09

ref.


  • +
  • -
  • 1

#3 Gacekk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.02.2015 19:55

Ref.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych