Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana warunku round start na respawn


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 27.01.2015 20:30

Spróbuj o tak o

public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
	if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) ){
		set_notsolid(id);
		set_task(get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_wait", id);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.01.2015 14:24

Witam potrzebuje zmienić warunek w pluginie do przenikania aby zamiast działać na początku rundy ma działać co respawn 

 

jest mi ktoś w stanie wyjaśnić ja to zmodyfikować ?

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 27.01.2015 15:11

Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )

 

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.01.2015 17:56

Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )

Jestem w tych sprawach zielony lecz udało mi się z dokumentacji zrobić coś takiego 

#include <hamsandwich>
public plugin_init ( )
{
    register_plugin ( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
    register_forward ( FM_StartFrame, "fm_startframe" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1)
 
    pcv_antiblock = register_cvar ( "mindtrek_antiblock", "1" )
    pcv_antiblock_time = register_cvar ( "mindtrek_antiblock_time", "5" )
}

public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
    if ( task_exists ( SC_TASKID ) )
        remove_task ( SC_TASKID )
 
    if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) )
        g_antiblock = true
 
    set_task ( get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_end", SC_TASKID )
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Załączone pliki


Użytkownik MaxioR edytował ten post 27.01.2015 17:58

  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 27.01.2015 18:36

Nie ustawiaj zmiennej g_antiblock bo to będzie dla wszystkich graczy wtedy przy każdym zrespieniu się gracza, tak jak napisałem wyżej operuj tymi dwiema funkcjami set_solid ( id ) / set_notsolid ( id )


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 27.01.2015 18:36

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.01.2015 19:05

Nie ustawiaj zmiennej g_antiblock bo to będzie dla wszystkich graczy wtedy przy każdym zrespieniu się gracza, tak jak napisałem wyżej operuj tymi dwiema funkcjami set_solid ( id ) / set_notsolid ( id )

Tak jak pisałem moja wiedza na ten temat jest bardzo nikła dotychczas byłem w stanie "lekko edytować" kod więc moje pytanie brzmi czy jesteś w stanie pokazać mi fragment kodu gdzie będzie zastosowane 

Event spawnu gracza -> sprawdzasz czy żyje -> set_solid ( id ) -> task -> set_notsolid ( id )

szukam informacji na zastosowanie set_solid lecz nic nie znalazłem byłbym wdzięczny


  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 27.01.2015 20:30   Najlepsza odpowiedź

Spróbuj o tak o

public Fw_PlayerSpawnPost(id)
{
	if ( get_pcvar_num ( pcv_antiblock ) ){
		set_notsolid(id);
		set_task(get_pcvar_float ( pcv_antiblock_time ), "task_sc_wait", id);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 28.01.2015 14:53

Dziekie wielkie za pokazania jak to można wykorzystać oczywiście wszystko działa


  • +
  • -
  • 0

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 29.01.2015 23:33

Dziekie wielkie za pokazania jak to można wykorzystać oczywiście wszystko działa

Zapomniałem o bardzo ważnej rzeczy w tym poście, sprawdź czy gracz jest żywy!


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych