Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug z niewidzialnoscia - gracze robia sie niewidzialni

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 26.01.2015 20:38

Witam. Dzisiaj zaczął występować na serwerze bug. Kiedy były testy tego nie widziałem, ale teraz kiedy jest wykupiona reklama i gra te 15+ osób jest problem, czasem gracz po prostu zaczyna znikać, dookoła niego pojawia się niebieska oświata, i jest tak długo aż gracz całkowicie zniknie. Kiedy to się stanie jedyną opcją jest zmiana mapy/kick gracza. Wyłączyłem wszystkie perki na niewidzialność, ale bug nadal występuje.

edit. Dodam że w logach po resecie, przy niektórych klasach wyskakuje błąd. sma tych klas: http://speedy.sh/GzyfM/bug.rar Próbowałem dodać debuga, ale nic to nie dało, wyłączyłem też wszystkie perki z niewidzialnością, oraz wiekszość klas, ale też bez skutku.

L 01/26/2015 - 20:42:12: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_szturmowiec.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/26/2015 - 20:42:12: [HAMSANDWICH] Function Spawn not found.
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_saper.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/26/2015 - 20:42:12: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_skoczek.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/26/2015 - 20:42:12: [HAMSANDWICH] Function Killed not found.
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_amadeusz.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/26/2015 - 20:42:12: [HAMSANDWICH] Function Spawn not found.
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codawans_saperX.amxx")
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 01/26/2015 - 20:42:12: [AMXX] [0] codawans_saperX.sma::plugin_init (line 40)

Użytkownik NEQU# edytował ten post 26.01.2015 20:53

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 26.01.2015 21:20

dopisanie "debug" nie naprawi błędu w kodzie...

Znikanie graczy powoduje jakiś inny plugin nie koniecznie dający niewidzialność :)

Poprawiłem te które podesłałeś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#3 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 26.01.2015 21:43

Wysyłam reszta klas,perków. Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc proszę o szybką pomoc. Na serwerze gra 10-25 osób cały czas i troche szkoda by było jeżeli zrezygnowaliby przez takiego buga. http://speedy.sh/BKMr5/Nowy-folder.rar
 
Dodam też listy pluginów.
 

Spoiler

 

oraz 

 

Spoiler

 

 


Użytkownik NEQU# edytował ten post 26.01.2015 21:50

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#4 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.01.2015 21:51

Qtm sobie popraw ta niewidzialność wpływa z niego źle pewnie biblioteke wpisałeś 1 error.
  • +
  • -
  • 0

#5 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 26.01.2015 21:53

Qtm sobie popraw ta niewidzialność wpływa z niego źle pewnie biblioteke wpisałeś 1 error.

dodane jest #include <hamsandwich>

 

w plugin_init

 

public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);


cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "300");
cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "10"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen 
cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "200");
cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "1");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "401"); 
cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); 
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 


register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
register_clcmd("say /k", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
register_clcmd("say /item", "KomendaOpisPerku");
register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
register_clcmd("say /i", "OpisPerku");
register_clcmd("say /p", "OpisPerku");
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /d", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /r", "KomendaResetujPunkty");
register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
register_clcmd("say /perk2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /item2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("say /p2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /i2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /d2", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");
register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");




register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);


RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");




register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 


register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


vault = nvault_open("CodMod");


MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");


SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();


perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);


copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");


set_task(1.0, "plugin_cfg");
} 

 


Użytkownik NEQU# edytował ten post 26.01.2015 21:57

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#6 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 27.01.2015 11:18

Zauważyłem też, że gracz zanim dostanie buga, przez moment nie może się ruszyć. 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#7 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 27.01.2015 12:08

Zauważyłem też, że gracz zanim dostanie buga, przez moment nie może się ruszyć. 

 

Masz jakiś perk/klase która zamraża ?


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#8 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 27.01.2015 12:10

Tak, wsparcie ogniowe po awansie. Ale nikt jeszcze nim nie grał.

 

Spoiler
);


Użytkownik NEQU# edytował ten post 27.01.2015 12:11

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#9 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 27.01.2015 12:29

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 0)

Przyczyna.


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#10 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 27.01.2015 12:51

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 0)

Przyczyna.

 

Mógłbyś poprawić klasę ? btw. zauważyłem że oprócz klasy po awansie miała tą moc też klasa bez, w klasie bez ja wykasowałem i jak na razie jest dobrze.. Wczesniej za każdym razem gdy ktoś grał wsparciem spora ilość graczy dostawała buga.

 

edit. Nie ważne, sam naprawiłem, ale proszę o nie zamykanie tematu. Najpierw chcę mieć pewność, że już wszystko działa.


Użytkownik NEQU# edytował ten post 27.01.2015 12:56

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.01.2015 13:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych