Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blokowanie podnoszenia broni (Ham_Touch)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 15:42

Czy zawarcie w pluginie takiego czegoś:

public plugin_init(){
         RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0);
         RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0);
}
public HamTouchPre(weapon, id){
        if(!pev_valid(weapon) || !IsPlayer(id))
                    return HAM_IGNORED;
        return HAM_SUPERCEDE;
}

Gwarantuje, że gracz nie otrzyma broni? Pomijając oczywiście spawn i give_item. Jest pewność? :)


Użytkownik Ossal edytował ten post 26.01.2015 15:45

  • +
  • -
  • 1

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.01.2015 19:03

Jeszcze należy zablokować weapon_shield ;) i tak to zadziała


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 23:30

tarcza chyba nie występuję naturalnie(?) więc przy wyłączonej do kupienia się nie trafi, czy poza ewentualną tarczą zadziała na pewno? :)


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.01.2015 07:53

Tak zadziała


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.01.2015 12:13


 if(!pev_valid(weapon)

 

ciekawe czy to sie kiedys spełni, sprawdzanie czy byt, który jest powodem wywołania funkcji istnieje, a jakby nie istniał to jakby doszło do toucha?


  • +
  • -
  • 0

#6 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2015 14:13

Nie wiem, nie ja jestem autorem funkcji, ale znając amxa lepiej się zabezpieczyć, skoro gracz może się zespawnować martwy, to można się spodziewać różnych rzeczy. Nie znam się, nie wiem, mogę tylko przypuszczać :P Chodzi mi o pewność czy gracz broni nie otrzyma, ale skoro protestów nie ma to znaczy że tak, do zamknięcia :) Dzięki


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2015 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych