Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zabicie granatem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cinu2421

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:44
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:białystok
Offline

Napisano 25.01.2015 01:53

Witam

Chce aby po zabiciu granatem "cos sie stalo"

ale cos nie dziala i nie wiem co zadnych errorow itp po prostu nie dziala

public DeathMsg(id)
{
	new info[201];
	new g_killer = read_data(1);
	new g_victim = read_data(2);
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
	
	if(get_user_team(g_killer) != get_user_team(g_victim))
	{
			if(equal(weapon, "hegrenade"))
			{
				p_kill_he[g_killer]++;
				format(info, 200, "Zabiles granatem.",p_kill_he[g_killer]);
				ColorChat(g_killer, RED, info)
			}
		}
	// sprawdzanie 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.01.2015 02:25

Tym nie wykryjesz zabicia granatem.


Zastosuj registerham i sprawdzaj, czy id "powodu obrażeń?" != id zabójcy :) Tak wykryjesz granat, oraz np spadek z wysokosci, o co nam nie chodzi.

Sprawdzaj także czy powód obrażeń != id umarlego. Wtedy wykryjesz zabicie granatem, oraz działkiem :) 

Sprawdzaj, czy owner powodu == id zabójcy.
                  (pev_owner z fakemety)
Tak wykryjesz tylko granat.


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 25.01.2015 02:25

  • +
  • -
  • 0

#3 Cinu2421

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:44
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:białystok
Offline

Napisano 25.01.2015 04:13

zrobilem tak jak u siebie tylko nazwe zmienilem na  "grenade" i dziala :)


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.01.2015 21:41

zrobilem tak jak u siebie tylko nazwe zmienilem na  "grenade" i dziala :)

co jest całkiem normalne :)

Na przyszłość, printuj sobie takie rzeczy, żeby mieć pewność.

client_print(0,print_chat,weapon)

i bedziesz wiedział na pewno z czym to equalować


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych