Witam. Jak dodac do klasy poruszanie sie w ilus tam procentach bazowego? Np. klasa ma 90% poruszania sie. Nie chodzi mi o dodanie punktow domyslnie w kondycje tylko zmiane chodu.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 23.01.2015 22:19
cl_forwardspeed 1000
1000 oznacza prędkość,a jeśli chodzi ci do klasy to wejdz tu : amxx.pl/109467/predkosc gracza wpisz to w google ti masz napisane jak dodać to di klasy.
#3
Napisano 23.01.2015 22:30
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.9)
Gracz bedzie sie poruszla o 90% szybciej.
#6
Napisano 24.01.2015 11:32
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 24.01.2015 11:34
#8
Napisano 24.01.2015 14:57
#9
Napisano 24.01.2015 15:06
Poradzilem sobie, ale HP, 1/1 z kosy, SPEED, nie dziala, mozecie zerknac?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM).";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
set_user_health(id, 130);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
set_user_health(id, 100);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik wickedmaks edytował ten post 24.01.2015 15:25
#10
Napisano 24.01.2015 16:25
Zmienilem kod, ale i tak nie dziala HP i szybkosc.
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
set_user_health(id, 130)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
set_user_health(id, 100)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#11
Napisano 24.01.2015 16:29
#14
Napisano 24.01.2015 20:54
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









