Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Poruszanie sie klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 wickedmaks

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2015 20:49

Witam. Jak dodac do klasy poruszanie sie w ilus tam procentach bazowego? Np. klasa ma 90% poruszania sie. Nie chodzi mi o dodanie punktow domyslnie w kondycje tylko zmiane chodu.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 23.01.2015 22:19

co się orientuje komenda do konsoli
cl_forwardspeed 1000

1000 oznacza prędkość,a jeśli chodzi ci do klasy to wejdz tu : amxx.pl/109467/predkosc gracza wpisz to w google ti masz napisane jak dodać to di klasy.
  • +
  • -
  • 0

#3 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 23.01.2015 22:30

set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.9)

Gracz bedzie sie poruszla o 90% szybciej.


  • +
  • -
  • 1

#4 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 00:08

Ok, a jak dać np 95% bazowego poruszania sie?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 24.01.2015 00:27

set_user_maxspeed( id, get_user_maxspeed(id) *0.95 )

??


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 24.01.2015 11:32

Tak jak wyżej. Wystarczy pomyśleć. Matematyka

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 24.01.2015 11:34

  • +
  • -
  • 1

#7 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 14:50

Fakt, dziekuje za pomoc, a jeszcze jedno.

 

Jak dodac do klasy HP? Np. klasa ma miec 130 bazowego.


Użytkownik wickedmaks edytował ten post 24.01.2015 14:54

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 24.01.2015 14:57

W sma klasy masz bodajże zdrowie_klasy i obok wartość
  • +
  • -
  • 0

#9 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 15:06

Poradzilem sobie, ale  HP, 1/1 z kosy, SPEED, nie dziala, mozecie zerknac?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM).";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	
	set_user_health(id, 130);
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	
	set_user_health(id, 100);
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik wickedmaks edytował ten post 24.01.2015 15:25

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 16:25

Zmienilem kod, ale i tak nie dziala HP i szybkosc.

* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130)
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	set_user_health(id, 100)
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.01.2015 16:29

No bo trzeba złapać ham' em resetspeed, ktoś tu opisywał to na forum. Beniowski chyba :
  • +
  • -
  • 0

#12 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 16:46

No to duzo mi pomogles, ktos wie jak to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#13 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 18:52

Do zamkniecia.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#14 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.01.2015 20:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych