Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa- nie działa 1/2 resp u wroga

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Game4Fun

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2015 22:13

Witam,

mam taką klasę,

z tego co ja widze wszystko dla mnie dobrze w kodzie, a nie ma 1/2 na respienie sie u wroga.

Oraz  znalazłem poradnik na forum jak dodać flagi dodatkowe np: flage V,

dodałem poprawnie w skrypcie, a przy kompilacji

undefined symbol "ADMIN_LEVEL_V"

 

Kod:

Spoiler


Użytkownik Game4Fun edytował ten post 19.01.2015 22:16

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 19.01.2015 23:13

#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)

a:

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_V))

Brak:

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

 

Ma natychmiastowy kill z he

To dlaczego:

&& random_num(1, 3) == 1

To nie potrzebne:

#define DMG_BULLET (1<<1)

_________

#define DMG_HEGRENADE (1<<1)

powinno być:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

Zbędne:

get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE

Załączone pliki


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 19.01.2015 23:40

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych