Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Kosz

proszę o modyfkacje sklilaz obrażeni na podpalanie

kosz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 matrixrealtv

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.01.2015 23:00

witam mam kod postaci która zadaje obrażenia apteczka a chce zęby podpalała na cala runde gracza  25dmg + inty  (2inty + 1dmg)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Chemik";
new const opis[] = "Posiada dwie trutki, ktore zadaja obrazenia wrogom.";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new sprite_white;
new ilosc_trutek_gracza[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Chemik", "1.0", "Alelluja");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_think("poison","PoisonThink");
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
    precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutkot.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ilosc_trutek_gracza[id] = 0;
    ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!ma_klase[id])
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    
    if(!ilosc_trutek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 trutki na runde!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
        
    ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
    
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
    
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
    
    
    entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
    set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
    drop_to_floor(ent);
    
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PoisonThink(ent)
{
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {        
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
            
            if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
                continue;
            
            cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
        }
        
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
        
    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
                    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
        
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 255 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();
    
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
        
    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        ilosc_trutek_gracza[id] = 3;
}

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "poison");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "poison");
    }
}

 



#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.01.2015 10:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych