Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z parameter error


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ahm137

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:pl
Offline

Napisano 14.01.2015 14:40

Oto błąd:
L 01/14/2015 - 11:17:22: String formatted incorrectly - parameter 6 (total 5)
L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "d49_v2.amxx")
L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] Run time error 25: parameter error
L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [0] d49_v2.sma::printInfo (line 368)
L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [1] d49_v2.sma::fwFinished (line 415)
L 01/14/2015 - 11:17:22: [AMXX] [2] d49_v2.sma::box_start_touch (line 388)
if z public printInfo (miejsce błędu)
printInfo(id, const szInfo[], ...){
    new printResult = get_pcvar_num(gcvarPrintResult);
    if(printResult == 0) return;
    
    new szMsg[64];
    vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szInfo, 3);                 // LINIA BŁĘDU
    
    if(printResult == 1){
        show_dhudmessage(id, "%s", szMsg);
        client_print(id, print_console, "%s", szMsg);
    }
    else if(printResult == 2){
        ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 %s", gszChatPrefix, szMsg);
    }
}
if z public fwFinished (miejsce błędu)
if(!is_user_alive(id))
        return;
        
 new bool:record=false;
    
    new iTime = getRunningTime(id);
    giLastTime[id] = iTime;
    gbFinished[id] = true;
    
    new szTime[32];
    getFormatedTime(iTime, szTime, charsmax(szTime));
    
    set_dhudmessage(42, 43, 255, -1.0, 0.6, 1, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
    printInfo(id, "%L: %s", id, "RUNNING_TIME", szTime);                  // LINIA BŁĘDU
    if(giBestTime[id] == 0){
        set_dhudmessage(255, 42, 255, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
        printInfo(id, "%L", id, "RUNNING_FIRST_FINISH");

        saveRunnerData(id, iTime);
    }
public box_start_touch (miejsce błędu)
public box_start_touch(box, id, const szClass[])
{
        if(!is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(equal(szClass, "fnh"))
        {

        gbFinished[id] = true;
        fwFinished(id);                   // LINIA BŁĘDU
            
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodam że błąd pojawił się po zmianie wersji silnika z 6027 na 5787.
 
Prosiłbym o pomoc.

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 14.01.2015 22:51

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_591F11.png


#2 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.01.2015 22:18

To zapytam się Ciebie.Skoro problem nie występował na nowszych binarkach to dlaczego przerzuciłeś się na stare?

Po to są właśnie aktualizowane te pliki, by wyeliminować jak najwięcej błędów wynikających chociażby z samego silnika gry HLDS.
  • +
  • -
  • 0

#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 14.01.2015 22:53

Edytowałem Twój post i wstawiłem numery linii, dla 1 bloku kodu wygląda to tak:

[ code=auto:363 ]printInfo(id, const szInfo[], ...){

Wystarczy zamiast 0 wpisać numer linii od którego ma się zaczynać numeracja, w tym przypadku 363. Czytelność znacznie poprawia i umożliwia innym odniesienie się do sąsiadujących linii w łatwy sposób. Proszę na przyszłość używać.


Co do błędu, podaj z pliku lang frazę RUNNING_TIME.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 ahm137

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:pl
Offline

Napisano 15.01.2015 06:56

To zapytam się Ciebie.Skoro problem nie występował na nowszych binarkach to dlaczego przerzuciłeś się na stare?

Po to są właśnie aktualizowane te pliki, by wyeliminować jak najwięcej błędów wynikających chociażby z samego silnika gry HLDS.

Ponieważ na binarkach z ery SteamCMD orpheu nie trybi tak jak powinno (głównie mam na myśli struktury AirAccelerate).

 

 

Edytowałem Twój post i wstawiłem numery linii, dla 1 bloku kodu wygląda to tak:

[ code=auto:363 ]printInfo(id, const szInfo[], ...){

Wystarczy zamiast 0 wpisać numer linii od którego ma się zaczynać numeracja, w tym przypadku 363. Czytelność znacznie poprawia i umożliwia innym odniesienie się do sąsiadujących linii w łatwy sposób. Proszę na przyszłość używać.


Co do błędu, podaj z pliku lang frazę RUNNING_TIME.

RUNNING_TIME = Your time

Użytkownik ahm137 edytował ten post 15.01.2015 06:59

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_591F11.png


#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.01.2015 16:13

Spróbuj w vformat w ostatnim parametrze podać 2 zamiast 3, być może tutaj numeracja zaczyna się od zera.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych