Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie mogę ustawić granatów tylko dla jednej drużyny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MiroX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łóź
Offline

Napisano 13.01.2015 06:43

Witam.

Chce przerobić trochę plugin od PB, żeby za zabicie kogoś w CT dawało 1 he i defuser, a w TT dawało 1 he i 1 flash. Nie wiem czemu, ale mi cały czas daje w TT dobrze, a w CT wszystko czyli 1 he, 1 flash i defuser, a chce bez flasha. Proszę o pomoc.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.01.2015 15:15

public player_weapons(id)
	if (is_user_alive(id))
	{
		set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
		fm_give_item(id, "weapon_knife");
		if (get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pbglock))
			fm_give_item(id, "weapon_glock18");
		else if (get_pcvar_num(pbusp))
		{
			set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
			fm_give_item(id, "weapon_usp");
		}
		if (get_pcvar_num(pbgun))
			fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
		if (get_pcvar_num(pbnade))
		{//w tym miejscu g_has_kill = 1, gracz jest w CT, oto co się dzieje:
			if ((get_user_team(id) == 1) && get_pcvar_num(gnade) == 1 || g_has_kill[id] == 1)//jest w CT, cvar jest 1, g_has_kill =1, wchodzi do środka, bo wystarczy, ze g_has_kill jest 1 (uzyles || ) daje he oraz fb
			{
				fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
				fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
			}
		}
		if (get_pcvar_num(pbdef))
		{
			if ((get_user_team(id) == 2) && get_pcvar_num(pbdef1) == 1 || g_has_kill[id] == 1)//tutaj nadal g_has_kill = 1 więc znowu cała reszta warunku jest nieistotna
			{	
				fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
				fm_give_item(id, "item_thighpack");
				
				g_has_kill[id] = 0;
			}
		}
		remove_task(id);
	}

Chociaż nie wnikałem do czego ta zmienna g_has_kill to na moje ta część powinna wyglądać tak:

if (get_pcvar_num(pbnade))
		{
			if ((get_user_team(id) == 1) && get_pcvar_num(gnade) == 1 && g_has_kill[id] == 1)
			{
				fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
				fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
//tu zapomniałeś g_has_kill ustawić na 0 tak jak niżej
                                g_has_kill[id] = 0;
			}
		}
		if (get_pcvar_num(pbdef))
		{
			if ((get_user_team(id) == 2) && get_pcvar_num(pbdef1) == 1 && g_has_kill[id] == 1)
			{	
				fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
				fm_give_item(id, "item_thighpack");
				
				g_has_kill[id] = 0;
			}
		}

  • +
  • -
  • 0

#3 MiroX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łóź
Offline

Napisano 13.01.2015 16:32

Jeżeli dobrze pamiętam i jak wpisywałem tak jak ty to wtedy mi defa nie dawało. Na 99% jestem pewny, że tak było. Byłbym wdzięczny jak by ktoś mógł sprawdzić samemu czy mówię dobrze czy plugin dobrze działa i żeby napisał, ponieważ nie jestem w stanie w tej chwili tego sprawdzić.

 
 
 

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.01.2015 17:20

Też nie jestem w stanie, jestem na urlopie, mam tylko notatnik, brak komplitora i gry. Ja z kolei jestem na 99% pewny, że jak zrobić tak jak opisałem to zadziała jak należy. 


  • +
  • -
  • 0

#5 MiroX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łóź
Offline

Napisano 17.01.2015 10:13

public player_weapons(id)
    if (is_user_alive(id))
    {
        set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
        fm_give_item(id, "weapon_knife");
        if (get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pbglock))
            fm_give_item(id, "weapon_glock18");
        else if (get_pcvar_num(pbusp))
        {
            set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
            fm_give_item(id, "weapon_usp");
        }
        if (get_pcvar_num(pbgun))
            fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
        if (get_pcvar_num(pbnade))
        {
            if (get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(gnade) == 1 || g_has_kill[id] == 1)
            {
                fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
                fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
                g_has_kill[id] = 0;
            }
        }            
        if (get_pcvar_num(pbdef))
        {
            if (get_user_team(id) == 2 && get_pcvar_num(pbdef1) == 1 || g_has_kill[id] == 1)
            {    
                fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
                fm_give_item(id, "item_thighpack");
                g_has_kill[id] = 0;
            }
        }
        remove_task(id);
    }

Jak jest tak to daje w TT jak powinno ale w CT jak kogoś zabije to daje flash, he i def.

Ale zauważyłem, że jak w CT nikogo nie zabije to wtedy mam tylko defa i he.


  • +
  • -
  • 0

#6 MiroX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łóź
Offline

Napisano 18.01.2015 10:16

Można zamknąć, kolega wcześniej dobrze rozwiązał tyle, że nie zauważyłem &&


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych