Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Ustawienie zmiany Map

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 naitine

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 10.01.2015 11:00

Witajcie. Jak mogę ustawić zmiany map losową lub Głosowanie ? Bo gdy skończy się mecz np na mapie Dust2 to wznawia się na nowo na tej samej mapie.


  • +
  • -
  • 0

#2 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.01.2015 12:22

odpal plugin ramdomcycle bądź mapchooser, dostępne są w standardowej paczce z SM, dopisz mapy do mapcycle.txt

Wyłącz cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO

mp_endmatch_votenextmap 0

  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

#3 naitine

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 10.01.2015 13:18

 

odpal plugin ramdomcycle bądź mapchooser, dostępne są w standardowej paczce z SM, dopisz mapy do mapcycle.txt

Wyłącz cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO

mp_endmatch_votenextmap 0

Przeprasza. A można jaśniej ?
Po co mam odpalić pliki ramdomcycle bądź mapchooser
Skąd wezmę 
mapcycle.txt

Gdzie wyłączę cvarem wbudowane głosowanie w CS:GO


  • +
  • -
  • 0

#4 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.01.2015 16:06

Nie nie można.

Nalezy je odpalić po to aby odpowiedzieć na Twoje pytanie z pierwszego postu.

Przejrzyj zawartość FTP swojego serwera - tam znajdziesz wymienione przeze mnie pliki.


  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

#5 krajeś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2015 13:55

W jakim pliku i w którym miejscu konfiguruje się żeby mapchooser czytał mapy z mapcycle.txt?

 

W / CS_GO / csgo / cfg / sourcemod /

 

w pliku mapchooser.cfg  mam:

 

 

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.6.3)
// ConVars for plugin "mapchooser.smx"


// Specifies how many more frags are allowed when map is extended.
// -
// Default: "10"
// Minimum: "5.000000"
sm_extendmap_fragstep "10"

// Specifies how many more rounds each extension makes
// -
// Default: "5"
// Minimum: "1.000000"
sm_extendmap_roundstep "5"

// Specifies how much many more minutes each extension makes
// -
// Default: "15"
// Minimum: "5.000000"
sm_extendmap_timestep "15"

// Specifies if a 'Don't Change' option should be added to early votes
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_dontchange "1"

// Specifies if MapChooser should run an end of map vote
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_endvote "1"

// Specifies how many past maps to exclude from the vote.
// -
// Default: "5"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_exclude "5"

// Number of extensions allowed each map.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_extend "0"

// Specifies how many maps to include in the vote.
// -
// Default: "5"
// Minimum: "2.000000"
// Maximum: "6.000000"
sm_mapvote_include "5"

// Specifies whether or not MapChooser should pick a map if no votes are received.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_novote "1"

// Hold run of votes if winning choice is less than a certain margin
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_mapvote_runoff "0"

// If winning choice has less than this percent of votes, hold a runoff
// -
// Default: "50"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
sm_mapvote_runoffpercent "50"

// Specifies when to start the vote based on time remaining.
// -
// Default: "3.0"
// Minimum: "1.000000"
sm_mapvote_start "3.0"

// Specifies when to start the vote base on frags remaining.
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "1.000000"
sm_mapvote_startfrags "5.0"

// Specifies when to start the vote based on rounds remaining. Use 0 on TF2 to start vote during bonus round time
// -
// Default: "2.0"
// Minimum: "0.000000"
sm_mapvote_startround "2.0"

// Specifies how long the mapvote should be available for.
// -
// Default: "20"
// Minimum: "5.000000"
sm_mapvote_voteduration "20"

 

 


Użytkownik krajeś edytował ten post 17.02.2015 13:56

  • +
  • -
  • 0

#6 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.02.2015 15:04

Obczaj plik:

csgo/addons/sourcemod/configs/maplists.cfg

  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

#7 krajeś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2015 15:28

Dzięki. Czy tak powinien wyglądać jeśli chce włączyć tylko mapchooser.smx?

 

 

/**
 * Use this file to configure map lists.
 *
 * Each section is a map list that plugins can use.  For example, the Admin Menu
 * requests an "admin menu" map list, and you can control which maps appear via
 * this file.
 *
 * Each section must have a property that explains where to read the maps from.
 * There are two properties:
 *
 *    target         - Redirect the request to another section.
 *    file             - Read a file of map names, in mapcycle.txt format.
 *
 * There is one section by default, called "mapcyclefile" - it is mapped to the
 * mapcycle.txt file, or whatever the contents of your mapcyclefile cvar is.
 *
 * If a plugin requests a map list file which doesn't exist, or is empty, SourceMod
 * tries the "default" section, and then the "mapcyclefile" section.
 */
"MapLists"
{
    /**
     * Default requests go right to the mapcyclefile.
     */
    "default"
    {
        "target"        "mapcycle.txt"
    }
    
    /* Admin menu, map menu */
    "sm_map menu"
    {
        "file"            "addons/sourcemod/configs/adminmenu_maplist.ini"
    }
    
    /* Admin menu, map voting menu */
    "sm_votemap menu"
    {
        "file"            "addons/sourcemod/configs/adminmenu_maplist.ini"
    }
    
    /* For the "randomcycle" plugin */
    "randomcycle"
    {
        "target"        "default"
    }
    
    /* For the "mapchooser" plugin */
    "mapchooser"
    {
        "target"        "addons/sourcemod/plugins/mapchooser.smx"
    }
    
    /* For the "nominations" plugin */
    "nominations"
    {
        "target"        "default"
    }
}
 

 


Użytkownik krajeś edytował ten post 17.02.2015 15:29

  • +
  • -
  • 0

#8 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.02.2015 15:51

Nie, w tym pliku podaje się lokalizacje do plików zawierających listę map dla poszczególnych pluginów.

np.         "target"        "mapcycle.txt"

  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

#9 krajeś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2015 16:03

Ale tak w nim podałem! Zobacz tam wyżej.

 

Dodatkowo wpisałem linię kierującą na plugin, który ma działać (?)

 

    /* For the "mapchooser" plugin */
    "mapchooser"
    {
        "target"        "addons/sourcemod/plugins/mapchooser.smx"

 


  • +
  • -
  • 0

#10 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.02.2015 20:24

No właśnie widziałem, że źle zrobiłeś, przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz mój post.


  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

#11 krajeś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2015 07:09

Zrozumiałem, dzięki.

 

Czy przy mapchooser powinno wyglądać to tak czy trzeba podać to w postaci jakiejść ścieżki?

 

 

/* For the "mapchooser" plugin */
    "mapchooser"
    {
        "target"        "mapcycle.txt"

 


  • +
  • -
  • 0

#12 maRoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.02.2015 11:38

Jeśli podasz to tak, to mapy będzie brało z pliku mapcycle.txt

gdy będzie włączony plugin mapchooser


  • +
  • -
  • 0
GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami:
CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464
Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088
Rabat -25% na usługi w biznes-host.pl | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych