Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Kosz

problem z edytowanym pluginem

kosz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 awwent

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.01.2015 19:22

Mam problem z pluginem bo gdy go kompiluje wyskakuje mi takie coś:

 

 

 

c.sma(91) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
c.sma(92) : error 055: start of function body without function header
c.sma(187) : warning 225: unreachable code
c.sma(187) : warning 217: loose indentation
c.sma(187) : error 017: undefined symbol "skille_menu2"
c.sma(187) : warning 215: expression has no effect
c.sma(187) : error 001: expected token: ";", but found ")"
c.sma(187) : error 029: invalid expression, assumed zero
c.sma(187) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
 
A tu macie ten edytowany plugin :
 
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define PLUGIN "BB Skill Mod"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define VERSION "0.1"
 
new player_xp[33];
new player_xp_all[33];
new level[33];
 
new rangi[][256]={
"Frajer z Sasiedztwa",
"Okoliczna Lansiara",
"Mocno Obiachowy Chojrak",
"Freak do Unikniecia",
"Naczelny Nerd",
"Pracowity Koles w Zabawnych Fatalaszkach",
"Stroz Dachow Miasta",
"Obronca Prawa i Porzadku",
"Idol",
"Bohater Dnia",
"Bohater Miesiaca",
"Bohater Roku",
"Obronca Znaczacych Osob",
"Bardzo Znany i Uwielbiany Bohater",
"Postrach Potworow"
}
 
new exp[]={
500,
1000,
2000,
3500,
5000,
7000,
9000,
11500,
13000,
16000,
19000,
23000,
24500,
28000,
35000,
42000,
50000,
60000,
9999999999
}
 
 
new zapis;
 
 
new msgtext;
 
new pcvar_exp_round,pcvar_exp_kill_ct,pcvar_exp_kill_tt,pcvar_exp_level,pcvar_exp_hs,pcvar_hud;
 
new dmg_level[33];
new gravitacja[33];
new health[33];
new shot_time_level[33],Weapons[33][2];
new bieganie_level[33];
new widocznosc[33];
new autobh[33];
new magazynek[33];
new ile_dodac_magazynek[33]
new stare_id_broni[33]
new krytyk[33]
new wampiryzm[33];
new stare_ammo[33];
new const Float:gfCSSpeeds[]={ 
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,                
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,    
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,              
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,            
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
 
 
public plugin_init();
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_concmd("dodaj_monety","addexp",ADMIN_BAN,"dodaje expa nick i ile")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
pcvar_exp_round = register_cvar("bb_exp_round","50");
pcvar_exp_kill_ct = register_cvar("bb_exp_kill_ct","100");
pcvar_exp_kill_tt = register_cvar("bb_exp_kill_tt","100");
pcvar_exp_level = register_cvar("bb_exp_level","100");
pcvar_exp_hs = register_cvar("bb_exp_hs","25");
pcvar_hud = register_cvar("bb_hud","0");
zapis = nvault_open("exp")
register_event("ResetHUD","ShowHUD", "b");
register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon", "b")
msgtext = get_user_msgid("StatusText");
register_clcmd("say /skille","skille_menu");
register_clcmd("say /staty","staty");
register_clcmd("say /reset","reset");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage", 0);
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
register_clcmd("say","sayhandle");
set_task(120.0,"pomoc",40)
}
 
public plugin_precache(){
precache_sound("darkgl/bb/gained_level.wav");
}
 
public plugin_end(){
nvault_close(zapis);
}
 
 
public sayhandle(id){
new text[192]
read_argv(1,text,191)
if(equal(text,"")){
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[128];
get_user_name(id,name,127)
ColorChat(0,GREEN,"[%s] ^x03%s^x01: %s",rangi[level[id]],name,text)
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
 
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wid != stare_id_broni[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_id_broni[id] = wid;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(ammo > stare_ammo[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id]/2;
stare_ammo[id] = ammo;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ile_dodac_magazynek[id] == 0){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
public skille_menu(id){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle");
 
new formats[128];
format(formats,charsmax(formats),"Sila [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Kondycja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1),health[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Inteligencja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Intuicja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1),krytyk[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
 
menu_display(id, menu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
 
skille_menu2(id,page=0){
new menu = menu_create("Skill menu","skille_menu_handle2");
 
new formats[128];
format(formats,charsmax(formats),"Sila [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1),dmg_level[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Kondycja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1),health[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Inteligencja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1),widocznosc[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
format(formats,charsmax(formats),"Intuicja [%d Monet] Aktualny level: \r%d",get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1),krytyk[id]);
menu_additem(menu,formats);
 
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
 
menu_display(id, menu,page);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
 
 
 
 
public skille_menu_handle(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1);
dmg_level[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
case 2:{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1);
health[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
case 3:
{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1);
widocznosc[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
case 4:
{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1);
krytyk[id]++;
skille_menu2(id,1);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
 
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public skille_menu_handle2(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
item++;
switch(item){
case 1:{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(dmg_level[id]+1);
dmg_level[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
case 2:{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(health[id]+1);
health[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
case 3:
{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(widocznosc[id]+1);
widocznosc[id]++;
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
case 4:
{
if((get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1)) > player_xp[id]){
skille_menu2(id);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
player_xp[id]-=get_pcvar_num(pcvar_exp_level)*(krytyk[id]+1);
krytyk[id]++;
skille_menu2(id,1);
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public reset(id){
new exp = 0;
new exp2 =get_pcvar_num(pcvar_exp_level);
for(new i =1;i<=dmg_level[id];i++){
exp+=exp2*ii
 
}
dmg_level[id] = 0;
for(new i =1;i<=gravitacja[id];i++){
exp+=exp2*i
}
health[id] = 0;
for(new i =1;i<=shot_time_level[id];i++){
exp+=exp2*i
 
}
widocznosc[id] = 0;
for(new i =1;i<=autobh[id];i++){
exp+=exp2*i
 
}
krytyk[id] = 0;
for(new i =1;i<=wampiryzm[id];i++){
exp+=exp2*i
 
}
 
public staty(id){
new path_to_file[128]
new amxbasedir[64]
 
get_basedir(amxbasedir,63)
 
format(path_to_file,127,"%s/base/stats.txt",amxbasedir)
 
if(file_exists(path_to_file)){
delete_file(path_to_file)
}
new Data[1025];
 
format(Data,1024,"<html><head><title>Informacje o skillach</title></head>")
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"<body text=white bgcolor=black></body>")
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"<b>Ranga: %s</b><br />",rangi[level[id]])
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
 
format(Data,1024,"<b>Aktualne Monety: %d | Ogolnie Monet: %d</b><br />",player_xp[id],player_xp_all[id])
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
if(level[id]== sizeof(rangi)-1){
format(Data,1024,"<b>Ranga : %s | Nastepna ranga : Boom</b><br />",rangi[level[id]])
write_file(path_to_file,Data,-1)
}
else
{
format(Data,1024,"<b>Ranga : %s | Nastepna ranga : %s (%d)</b><br />",rangi[level[id]],rangi[level[id]+1],exp[level[id]])
write_file(path_to_file,Data,-1)
}
 
format(Data,1024,"<b>(SILA)Dmg wiekszy o %d %%</b><br />",dmg_level[id])
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"<b>(KONDYCJA)Plus %d do hp</b><br />",health[id]*4)
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"<b>(INTELIGENCJA)Mniejsza widnocznosc o %d</b><br />",widocznosc[id]*3)
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"<b>(INTUICJA)Szansa na krytyczne uderzenie %d %%</b><br />",krytyk[id]/2)
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
format(Data,1024,"</html>")
write_file(path_to_file,Data,-1)
 
show_motd(id, path_to_file, "Informacje o postaci")
 
return PLUGIN_HANDLED
}
 
 
public pomoc(){
ColorChat(0,GREEN,"Chcesz polepszyć swoje statystyki napisz na czacie /skille");
set_task(120.0,"pomoc2",36)
}
 
public pomoc2(){
ColorChat(0,GREEN,"Zobacz statystyki swoich skilli wpisujac na czacie /staty");
set_task(120.0,"pomoc3",37)
}
 
public pomoc3(){
ColorChat(0,GREEN,"Zresetuj swoje statystyki poprzez /reset");
set_task(120.0,"pomoc",35)
}
 
 
public Koniec_Rundy(){
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
 
}
}
}
 
public addexp(id, level, cid){
if(!cmd_access(id, level, cid, 3)){
return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg1[33];
new arg2[10];
read_argv(1,arg1,32);
read_argv(2,arg2,9);
new player = cmd_target(id, arg1, 0);
remove_quotes(arg2);
new exp = str_to_num(arg2);
if(exp != 0 && exp < 0 ){
OdejmijExp(player,exp);
}
else if(exp != 0 && exp > 0 ){
DajExp(player,exp);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public OdejmijExp(id,ile){
player_xp[id]-=ile;
player_xp_all[id]-=ile;
level[id]=0;
while(true){
if(player_xp_all[id] >= exp[level[id]]){
level[id]++;
//set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
//show_hudmessage(id,"Awansowales na kolejna range ^^ (%s)",rangi[level[id]]);
//ColorChat(0,GREEN,"^x03 Awansowal do rangi ^x01 %s ^^",rangi[level[id]]);
}
else
{
break;
}
}
}
 
public DajExp(id,ile){
player_xp[id]+=ile;
player_xp_all[id]+=ile;
new name[64];
get_user_name(id,name,63);
while(true){
if(player_xp_all[id] >= exp[level[id]] && sizeof(rangi) > level[id]){
level[id]++;
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(id,"Awansowales na kolejna range ^^ (%s)",rangi[level[id]]);
ColorChat(0,GREEN,"^x03%s awansowal do rangi ^x01 %s ^x03 ^^",name,rangi[level[id]]);
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"darkgl/bb/gained_level.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else
{
break;
}
}
}
 
 
public client_connect(id){
health[id] = 0;
dmg_level[id] = 0;
level[id] = 0;
player_xp[id] = 0;
player_xp_all[id] = 0;
widocznosc[id] = 0;
stare_id_broni[id] = 0;
krytyk[id] = 0;
wczytaj_exp(id);
}
 
public client_disconnect(id){
zapisz_exp(id);
}
 
public wczytaj_exp(id){
new vaultkey[64],vaultdata[512];
 
new authid[64];
get_user_authid(id,authid,63);
format(vaultkey,63,"%s",authid);
nvault_get(zapis,vaultkey,vaultdata,511);
replace_all(vaultdata,256,"#"," ");
new jeden[100],dwa[100],trzy[100],cztery[100],piec[100],szesc[100],siedem[100],osiem[100],dziew[100],dzies[100],jedenascie[100],dwanascie[100]
parse(vaultdata,jeden,99,dwa,99,trzy,99,cztery,99,piec,99,szesc,99,siedem,99,osiem,99,dziew,99,dzies,99,jedenascie,99,dwanascie,99)
player_xp[id] = str_to_num(jeden);
player_xp_all[id] = str_to_num(dwa);
dmg_level[id] = str_to_num(trzy);
gravitacja[id] = str_to_num(cztery);
health[id] = str_to_num(piec);
shot_time_level[id] = str_to_num(szesc);
bieganie_level[id] = str_to_num(siedem)
widocznosc[id] = str_to_num(osiem);
autobh[id] = str_to_num(dziew);
magazynek[id] = str_to_num(dzies)
krytyk[id] = str_to_num(jedenascie)
wampiryzm[id] = str_to_num(dwanascie);
while(true){
if(player_xp_all[id] >= exp[level[id]] && sizeof(rangi) > level[id]){
level[id]++;
}
else
{
break;
}
}
}
 
public zapisz_exp(id){
new vaultkey[64],vaultdata[512];
 
new authid[64];
get_user_authid(id,authid,63);
format(vaultkey,63,"%s",authid);
format(vaultdata,511,"%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d#%d",player_xp[id],player_xp_all[id],dmg_level[id],gravitacja[id],health[id],shot_time_level[id],bieganie_level[id],widocznosc[id],autobh[id],magazynek[id],krytyk[id],wampiryzm[id]);
nvault_set(zapis,vaultkey,vaultdata)
}
 
public ShowHUD(id)  { 
if(is_user_alive(id)){
new HUD[128];
 
format(HUD, 127,"[%s] Aktualne Monety: %d | Ogolnie Monet: %d",rangi[level[id]],player_xp[id],player_xp_all[id]);
if(get_pcvar_num(pcvar_hud) == 0 ){
message_begin(MSG_ONE, msgtext, {0,0,0}, id);
write_byte(0);
write_string(HUD); 
message_end();
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.63, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(id, "%s",HUD)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public client_PreThink(id){
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)){
new asd,aim
get_user_aiming(id,aim,asd);
if(is_user_alive(aim)){
ShowHUD(id);
}
}
if(random_num(1,200) <= autobh[id]){
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id)
 
oldbuttons &= ~IN_JUMP
entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
 
new vid = read_data(2) // ofiara
 
new hs = read_data(3) // ofiara
 
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,TEAM_COLOR,"Zdobyles %d monet za zabicie %s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,TEAM_COLOR,"Zdobyles %d monet za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
 
}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,TEAM_COLOR,"Zdobyles %d monet za zabicie %s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,TEAM_COLOR,"Zdobyles %d monet za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
}
 
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){
SetHamParamFloat(4,damage+(damage*(dmg_level[idattacker]*0.01)));
if(random_num(1,100) <= krytyk[idattacker]/2){
SetHamParamFloat(4,damage*2);
}
return HAM_HANDLED;
}
 
public spawned(id){
if(is_user_alive(id)){
set_user_health(id,get_user_health(id)+(health[id]*4))
set_user_gravity(id,1.0 - (gravitacja[id]*0.01));
if(widocznosc[id]*3 >= 255 ){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,1)
}
else
{
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255-(widocznosc[id]*3))
}
}
}
 
public Event_CurWeapon(id) 
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE
}
new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+(gfCSSpeeds[bron]*(bieganie_level[id]*0.02)));
ShowHUD(id);
new Gun = read_data(2) 
 
if(Gun==0 || Gun==6 || Gun==29 || Gun>30);
return PLUGIN_CONTINUE
 
new Ammo = read_data(3)
if(Weapons[id][0] == Gun && Weapons[id][1] <= Ammo);
{
Weapons[id][1] = Ammo 
return PLUGIN_CONTINUE
}
Weapons[id][0] = Gun
Weapons[id][1] = Ammo 
 
new weapon[32]
get_weaponname(Gun,weapon,31);
new Ent = fm_find_ent_by_owner(-1,weapon,id);
if(Ent)
{
new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * (1.0-(shot_time_level[id]*0.01));
if (Delay > 0.0){
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4);
}
else
{
set_pdata_float( Ent, 46, 0.01, 4);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
//Frome Fakemeta utility
stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0);
{
new strtype[11] = "classname", ent = index
switch (jghgtype) 
{
case 1: strtype = "target"
case 2: strtype = "targetname"
}
 
while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}
 
return ent
}
 
 
stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
new weap = wid, clip, ammo
if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)));
return 0
 
new class[32]
get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1);
 
return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id);
}
 

 


Użytkownik awwent edytował ten post 08.01.2015 19:25

  • +
  • -
  • 0

#2 SaQuaro

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:119
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ustroń
Offline

Napisano 08.01.2015 19:33

Sam to pisałeś edytowałeś ?, zmieniles tylko nazwy ?

Po za tym fajne rangi pewnie jesteś fanem hero zero
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.01.2015 19:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych