Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Ninja (Premium)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 b0x (Fre4K)

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:17
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ok. Torunia
Offline

Napisano 07.01.2015 22:03

Witam, proszę o klasę Ninja (Premium)

Opis: 1/1 z kosy (PPM), zmniejszona grawitacja, prawie niewidoczny

INT: 0
ZDR: -30
KON: 70
WYT: 0
  • +
  • -
  • 0

#2 GrubSon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 08.01.2015 06:44


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Ninja (Premium)";
new const opis[]    = "1/1 z kosy (PPM), zmniejszona grawitacja, prawie niewidoczny";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = -30;
new const inteligencja = 70;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 

Proszę.

 


  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^

http://www47.zippysh...KPfVE/file.html- COD MOD CLASS STAR WARS)MODELE)
http://www47.zippysh...sdXwb/file.html- COD MOD CLASS HOBBITarrow-10x10.png(MODELE)
http://www47.zippysh...xYFE6/file.html - COD MOD CLASS HALOWEEN(MODELE)
^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  
 





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych