Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Roundsound nie zmienia nut.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.01.2015 20:39

Witam,

 

Oto kod roundsound którego używam. Problem polega w odtwarzaniu nut i wyświetlaniu wiadomości. Nie odtwarza tych nut co trzeba, jeśli CT wygra to TT słyszy inną a jeśli TT wygra to CT nic nie słyszą. Może ktoś poprawić?

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new bool:roundsound[33];

new maxPlayers;

new szPrefix[64] = "[GODLIKE]";

new const muzyka_tt[7][] = {
    "None",
    "sound/godlike/TT/1.mp3",
    "sound/godlike/TT/2.mp3",
    "sound/godlike/TT/3.mp3",
    "sound/godlike/TT/4.mp3",
    "sound/godlike/TT/5.mp3",
    "sound/godlike/TT/6.mp3"
}

new const utwory_tt[7][] = {
    "None",
    "Aero Chord - Surface",
    "Rammstein - Du Hast",
    "Szanty - 24 Lutego Bijatyka",
    "TAITO - Bounce! (Original Mix)",
    "The Mavrik - Ya Blew It",
    "Foo Fighters - The Pretender"
}

new const muzyka_ct[7][] = {
    "None",
    "sound/godlike/CT/1.mp3",
    "sound/godlike/CT/2.mp3",
    "sound/godlike/CT/3.mp3",
    "sound/godlike/CT/4.mp3",
    "sound/godlike/CT/5.mp3",
    "sound/godlike/CT/6.mp3"
}

new const utwory_ct[7][] = {
    "None",
    "Disturbed - Down with the sickness",
    "Imagine Dragons - Warriors",
    "Martin Garri - Animals (Botnek Edit)",
    "Showtek Ft. We Are Loud & Sonny Wilson - Booyah",
    "Thirty seconds to Mars - This is war",
    "Roy Jones jr - Cant Be Touched"
}

new ostatni_rs = 1;
new ostatni_rs_ct = 1;

public plugin_init()
{
    register_plugin("RoundSound","1.0","oeN.")
    register_event("SendAudio", "TT_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "CT_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
    
    register_clcmd("say /roundsound", "rs");
    
    maxPlayers = get_maxplayers();
}

public client_connect( id ){
    roundsound[ id ] = true;
}

public rs(id)
{
    if(!roundsound[id]){
        ColorChat(id, RED, "%s^x01 Roundsound^x04 wlaczony.", szPrefix);
        roundsound[id] = true;
    }
    
    else if(roundsound[id]){
        ColorChat(id, RED, "%s^x01 Roundsound^x04 wylaczony.", szPrefix);
        roundsound[id] = false;
    }
}

public TT_win()
{
    for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers; iPlayer++){
        if( !is_user_connected( iPlayer ) || !roundsound[ iPlayer ] ){
            return;
        }
        client_cmd(iPlayer, "mp3 play %s", muzyka_tt[ostatni_rs]);
        ColorChat(iPlayer,  RED, "%s^x01 Gramy^x04 %s", szPrefix, utwory_tt[ostatni_rs])
        
        if(ostatni_rs == 6)
            ostatni_rs = 1;
        else
            ostatni_rs++;
    }
}

public CT_win()
{
    for( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= maxPlayers; iPlayer++){
        if( !is_user_connected( iPlayer ) || !roundsound[ iPlayer ] ){
            return;
            
        }
        client_cmd(iPlayer, "mp3 play %s", muzyka_ct[ostatni_rs_ct]);
        ColorChat(iPlayer,  RED, "%s^x01 Gramy^x04 %s", szPrefix, utwory_ct[ostatni_rs_ct])
        
        if(ostatni_rs_ct == 6)
            ostatni_rs_ct = 1;
        else
            ostatni_rs_ct++;
    }
    
}

public plugin_precache()
{
    precache_generic("sound/godlike/TT/1.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/TT/2.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/TT/3.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/TT/4.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/TT/5.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/TT/6.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/1.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/2.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/3.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/4.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/5.mp3");
    precache_generic("sound/godlike/CT/6.mp3");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 b0x (Fre4K)

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:17
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ok. Torunia
Offline

Napisano 07.01.2015 20:58

Na tym polega ten plugin, że tylko wygrana drużyna słyszy roundsound
  • +
  • -
  • 0

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.01.2015 21:13

No to jakiaś przeróbka aby było tak jak pisałem?


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.01.2015 16:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych