#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "General Broni";
new const opis[] = "Posiadasz 1/2 z scouta oraz 1/1 z noza PPM";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
{
SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
return HAM_HANDLED
}
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Zdaje mi się, że źle napisałem kod klasy chodzi mi o funkcje public TakeDamage.
Pomylilem nazwy klasy w nazwie tematu
Miało być Generał Broni.
Użytkownik Harertz edytował ten post 06.01.2015 23:40


Dodatki SourceMod






codclass_generalbroni.amxx






