#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "General Broni"; new const opis[] = "Posiadasz 1/2 z scouta oraz 1/1 z noza PPM"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = -50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2) { SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health))) return HAM_HANDLED } if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Zdaje mi się, że źle napisałem kod klasy chodzi mi o funkcje public TakeDamage.
Pomylilem nazwy klasy w nazwie tematu Miało być Generał Broni.
Użytkownik Harertz edytował ten post 06.01.2015 23:40