Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PTB wywala z speca do drużyny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 05.01.2015 09:36

Witam

 

PTB wywala z speca do drużyny

 

ptb.cfg

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
 
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1
 
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 1
 
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0
 
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"
 
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
 
// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1
 
 
// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      6       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      2        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log
 
// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  1      // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    6        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     on     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
 
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD
 
// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych