Witam,
Mam problem z kompilacją klasy, daję kod klasy bo już nie mogę sobie sam z tym dać rady, co nie działa ? nie działa mi niewidka na kucaniu ![]()
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Niewidka podczas kucania na nozu, 10 % obrazen wiecej z ak";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik d@mi@n22 edytował ten post 04.01.2015 14:25


Dodatki SourceMod







general.amxx






