Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

nie kompiluje sie klasa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 d@mi@n22

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:damian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 04.01.2015 14:24

Witam,
 
Mam problem z kompilacją klasy, daję kod klasy bo już nie mogę sobie sam z tym dać rady, co nie działa ? nie działa mi niewidka na kucaniu :/
 
 

 
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
 
 
 
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Niewidka podczas kucania na nozu, 10 % obrazen wiecej z ak";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
}
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
 
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
 
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_klase[idattacker])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik d@mi@n22 edytował ten post 04.01.2015 14:25

  • +
  • -
  • 0

#2 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.01.2015 14:37

Łap ;)

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Jeżeli chcesz zmienić niewidke na większa to poprostu zmien:

		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);

25 to liczba odpowiadająca za niewidke jeżeli dasz mniejszą tym bardziej go nie widać ;)

 

Załączone pliki


Użytkownik Losing Control edytował ten post 04.01.2015 14:40

  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych