Witam,
Mam problem z kompilacją klasy, daję kod klasy bo już nie mogę sobie sam z tym dać rady, co nie działa ? nie działa mi niewidka na kucaniu
#define DMG_BULLET (1<<1) #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> new const nazwa[] = "General"; new const opis[] = "Niewidka podczas kucania na nozu, 10 % obrazen wiecej z ak"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik d@mi@n22 edytował ten post 04.01.2015 14:25