Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z cs_get_user_money


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 04.01.2015 16:14

Jeśli coś się pojawia w error logu amxx to bardzo rzadko wywala serwer.

I skąd pewność, że działa w 100%? Dla jednych osób może zdążyć pobrać kasę, dla innych nie. Może to zależeć od różnych sytuacji, np od tego czy client_disconnect zostało wywołane przez zmianę mapy, czy przez to, że gracz po prostu opuścił serwer. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2015 04:34

Dość dziwny problem, errorlog:

[AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")

Dość nietypowa akcja, funkcja wywoływana jest w client_disconnect, ale czy samo to może stanowić błąd? :o Error nie wywala serwera, a plugin działa w 100%, normalnie pobiera kasę, skąd błąd więc? Wywala błąd tylko dlatego, że pobiera kasę kogoś kto właśnie opuszcza serwer? Jak się wyzbyć tego błędu? Z góry proszę, zanim cokolwiek napiszecie przeczytajcie jeszcze raz treść posta! Dlatego, że ostatnio jak coś napiszę to ktoś pisze to samo co ja w poście, albo pisze całkiem nie na temat... Z góry dzięki za SENSOWNE odpowiedzi, pozdrawiam :)

 


Użytkownik Ossal edytował ten post 04.01.2015 04:36

  • +
  • -
  • 0

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 04:44

client_disconnect jest wykonywane w chwili rozłączenia się gracza z serwerem.

Jak ma pobierać kase gracza, którego nie ma na serwerze ?

 

Skoro pobiera kase, jest to native error spowodowany natywem który wywołuje się czasem wolniej niż gracz opuszcza serwer...


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 04:46

  • +
  • -
  • 0

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2015 05:15


Z góry proszę, zanim cokolwiek napiszecie przeczytajcie jeszcze raz treść posta!

Prosiłem... Proszę wyznacz mi co napisałeś, a ja tego nie wiedziałem, bo nie widzę sensu Twojego postu...
  • +
  • -
  • 0

#4 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.01.2015 05:24

Pokaż publicka client_disconnect

// Jeżeli chodzi o post powyżej, skąd mam/mamy wiedzieć, czy nie używasz funkcji tej niepoprawnie nie podając kodu ?


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.01.2015 05:26

  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.01.2015 06:06

W client_disconnect nie pobieramy zadnych wlasciwosci gracza, bo go juz nie ma wiec bedzie error, koniec kropka. 


  • +
  • -
  • 1

#6 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2015 16:09

wszystko fajnie ale czemu cały czas muszę cytować własny post? Grankuś poczytaj


Error nie wywala serwera, a plugin działa w 100%, normalnie pobiera kasę


  • +
  • -
  • 0

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.01.2015 16:14   Najlepsza odpowiedź

Jeśli coś się pojawia w error logu amxx to bardzo rzadko wywala serwer.

I skąd pewność, że działa w 100%? Dla jednych osób może zdążyć pobrać kasę, dla innych nie. Może to zależeć od różnych sytuacji, np od tego czy client_disconnect zostało wywołane przez zmianę mapy, czy przez to, że gracz po prostu opuścił serwer.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#8 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2015 17:45

akurat takie przy zmianie mapy mnie nie interesuje, hmm, ale podsunąłeś mi pomysł jak można sie wyzbyć błędu, ustawie na koniec mapy wyłączenie pobierania :) swoją drogą sprawdze w logach czy godziny errorów nie pokrywają się ze zmianami map, celowo czy nie, pomogłeś mi, łap +
EDIT - Taaak, godziny sie pokrywają, dodam warunek do pluginu i po kłopocie, wielkie dzięki :) /close


Użytkownik Ossal edytował ten post 04.01.2015 17:52

  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.01.2015 02:01

 

wszystko fajnie ale czemu cały czas muszę cytować własny post? Grankuś poczytaj


Error nie wywala serwera, a plugin działa w 100%, normalnie pobiera kasę

 

Z treści twojego opisu, słusznie lub nie, wywnioskowałem, że opisywany problem dotyczy error logu, a nie niedziałania pluginu, zatem odpowiedziałem w kwestii error logu, dlaczego on jest i czego nie robić, żeby go nie było, ani słowem nie zakwestionowałem działania lub niedziałania pluginu.


  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.01.2015 13:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych