Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem Models (native "cs_get_user_team")


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 The.Scott

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 03.01.2015 19:28

Mam problem z pluginem Models, mi w serwer console wyrzuca takie errory: 

L 01/03/2015 - 20:22:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "skin.amxx") (native "cs_get_user_team") - debug not enabled!
L 01/03/2015 - 20:22:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Za caly dziej juz w error logs takich errors jest bardzo duzo.. Jezeli nastawię "debug" to wtedy podobny error będzie, to debug nie pomoze..

http://wklej.org/id/1582953/


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2015 20:01

Najpierw sprawdź, czy gracz jest połączony, dopiero wtedy sprawdź jego drużynę, jak chcesz zrobić to inaczej?

public runda(id){
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {            // sprawdzasz druzyne gracza ( CO JEZELI NIE JEST POLACZONY Z SERWEREM ALBO MARTWY? )
		if(is_user_connected(id))                // POPRZEDNIA FUNKCJA SPRAWDZANIA SIE WYKONALA BLEDNIE, BO NIE MA JAKIEGOS GRACZA W TT O JAKIMS ID
			cs_set_user_model(id, "jailascarmodT") // USTAWIASZ MODEL, CO JEZELI GRACZ JEST MARTWY, A TY MU USTAWIASZ MODEL?
	}// W INNYM WYPADKU
	else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){       // TU W OGOLE NIC NIE SPRAWDZASZ, TYLKO USTAWIASZ GRACZOWI MODEL. SPRAWDZ CZY ZYJE
		cs_set_user_model(id, "jailascarmodCT")
	}
}

Wielkie Jol (03.01.2015 20:04):
co więcej, sprawdź czy gracz żyje, zamiast sprawdzać, czy jest tylko połączony, co jeśli gracz jest na spekcie?

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 03.01.2015 20:03

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych