Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AutoBH Deathrun


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 HighKick

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 02.01.2015 19:58

Witam.

Mam problem z autobh. Normalnie dziala, znaczy ze wystarczy trzymac ctr, rozpedza sie prawidlowo, lecz gdy zrobi sie nagly skret/obrot, zatrzymuje sie w miejscu.

 

proszę o pomoc :D za pomoc nagradzam xD

 

Z gory wielkie dzięki


  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:20

Na przyszłość może wrzuciłbyś kod pluginu, który 'nie działa jak należy' ? Wróżką nikt nie jest, AutoBH w sieci jest jest mnóstwo ;)


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 White

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 415
Wszechobecny

  • Postów:345
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 02.01.2015 22:18

Masz ustawione sv_airaccelerate "100" ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_080969_071638_FFFFFF_000000.png

b_350_20_08690A_073809_FFFFFF_000000.png

b_350_20_BF020C_E1130A_EAE6E6_000000.png

 


#4 HighKick

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 03.01.2015 13:01

tak, nadal nie dziala. Oto kod pluginu:

 

/*
 *
 * Author: Cheesy Peteza
 * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 * Cvars:
 * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
 * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 * and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <colorchat>
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
 
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
 
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
 
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
 
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_authorized(id)
set_task(30.0, "showUsage", id)
 
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED
 
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
ColorChat(id, GREEN, "[AMXX] Trzymaj spacje aby uzyc Auto Buny Hopp")
} else {
ColorChat(id, GREEN, "[AMXX] Trzymaj spacje aby uzyc Auto Buny Hopp")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
 

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych