Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Plugin pokazujacy zadany dmg skillem

nowy plugin

Najlepsza odpowiedź ogieR8, 02.01.2015 20:46

S: ogieR- | back to Polen

 

Wrzuć nowy .inl do plików Twojego compilatora i wszystkie .sma skompiluj jeszcze raz i wrzuć nowe pliki .amxx na serwer. Powinno to być to. Jeśli chcesz edytować szukaj tam gdzie masz poki funkcji pokedamage i edytuj 3 wartość - to obrażenia.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 klaudek11x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2015 19:30

Witam , tak jak w temacie proszę ktoregoś z was zeby mi napisal plugin ktory pokazuje zadany dmg danym POKESKILLEM.


  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:00

Hmm.. Nie siedzę na pokemonach, daj silnik jak możesz, albo powiedz, czy obrażenia są tam poprzez Ham_TakeDamage, jeśli tak - te będzie wystarczający :)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("How much damage ?", "0.1", "ogieR8")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","player_damaged",1)
}

public player_damaged(def, byt, off, Float:dmg, typ) client_print(off, print_chat, "%d dmg", floatround(dmg))

Powinien Ci podać każde obrażenia (osobie, która jest jest 'attacker'), nawet jak spadniesz, jak strzelisz, jak zrobisz jakieś tam cuda (nie znam sie na pokemodzie), więc stój sobie, żebyś nie spadła, uderz w kogoś i się dowiesz ile obrażeń to coś zadaje.


  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 klaudek11x

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2015 20:30

dzięki za fatyge ale pokazuje wszystkie dmg oprocz dmg skilli ;/


  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:39

Wrzuć Twój silnik pokemoda, zobacze co da się zrobić, ale skoro nie pokazuje obrażeń skilli to prawdopodobnie skille ich nie zadaja. Tylko zabierają ofierze HP.

 

Innymi słowy.. zamiast zadac obrazenia, autor poszedl na łatwiznę i odejmuje hp. Ale pewności co do tego nie mam. Tak samo działa większość skilli na diablo 5.9l i takich nie jesteś w stanie wyświetlić, dlatego lepiej wszystkie obrażenia przerzucić do Ham_TakeDamage i używać ExecuteHam.


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 klaudek11x

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2015 20:42

Mozesz mi podac steam,gg bo nie chce tu publicznie wrzucac swojego silnika :)


  • +
  • -
  • 0

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:46   Najlepsza odpowiedź

S: ogieR- | back to Polen

 

Wrzuć nowy .inl do plików Twojego compilatora i wszystkie .sma skompiluj jeszcze raz i wrzuć nowe pliki .amxx na serwer. Powinno to być to. Jeśli chcesz edytować szukaj tam gdzie masz poki funkcji pokedamage i edytuj 3 wartość - to obrażenia.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 klaudek11x

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2015 21:48

wielkie dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.01.2015 21:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych