Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z bf2 .


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czpiot

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 03.09.2009 20:48

czesc, pisalem kiedys dosyc dawno o pomoc w modzie bf2 bo nie dzialaja odznaki ale nie uzyskalem odpowiedzi czy mogl by mi ktos pomoc ?

o to moje cvary :


//////////////////////// Battlefield 2: Rank Mod ////////////////////////

bf2_active 1 //(1|0) - Włącz lub Wyłącz plugin - Domyślnie 1
bf2_badges 1 //(1|0) - Włącz lub Wyłącz system odznak - Domyślnie 1
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Włącz/Wyłącz moce dla odznak - Domyślnie 1
bf2_awp 1 //(1|0) - Co ma dostać gracz (awp czy scout) gdy ma odznake snipera - Domyślnie 0 (scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Włącz/Wyłącz atakowanie drużyny dla zdobycia pts i użycia odznak, włącz dla serwerów "free for all" - Default 0
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesiętna) - Wielkość jaka ma być do następnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabić aby mieć range 1, 20 000 zabić aby być w top randze)
bf2_reset_days 31 //(dowolna) - Liczba dni gdy gracz nie gra po których kasuje się jego xP (Uwaga: obecnie dla oszczędności nvault)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesiętna) - Czas w jakim mają się wyświetlać ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz
bf2_help_url "http://amxx.pl/bf2/bf2webdocs" //(znaki) - strona na której umieszczone są pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na końcu /
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie pokazano jeśli w miscstats opcja PlayerName jest włączona - Default "abcde"
//flag a - Wyświetl Zdrowie/Pancerz/Broń dla drużyny
//flag b - Wyświetl Range dla drużyny
//flag c - Wyświetl Range dla wrogów
//flag d - Nie wyświetlaj informacji jak wróg jest niewidzialny (dana odznaka umożliwia niewidzialność)
//flag e - Wyświetl graficzną Rangę nad głowami graczy

//Integracja z CS FLAGS
bf2_flag_kills 5 //(dowolna) - CS Flags - Ile punktów za przejęcie flagi
bf2_flag_round_kills 2 //(dowolna) - CS Flags - Ile punktów za wygraną runde
bf2_flag_match_kills 2 //(dowolna) - CS Flags - Ile punktów za wygrany mecz
bf2_flag_min_players 1 //(dowolna) - CS Flags - Minimalna liczba odtworzeń przed tym jak punkty zostaną przyznane (szczerze to chyba źle przetłumaczyłem. Jak ktoś się zna to proszę aby napisał poprawnie. Oryginalne: Min number of plays before above points get awarded)

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 4 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//4 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.09.2009 22:42

Wyłącz galileo
  • +
  • -
  • 0

#3 Czpiot

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 04.09.2009 18:04

usunalem calego galileo i dalej nic ....

[ Dodano: 05-09-2009, 22:23 ]
moze ktos pomoc?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych