Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

podmiana modelu nozy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 pan waldus

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 11:49

Mam pytanie czy dało by się zmienić modele noży w pluginie który podałem tak aby wstawić ten model :
http://amxx.pl/topic...-lightsaber/Jak
ktoś pomoże idzie + i mogę kupić doładowanie do konta.

Załączone pliki


Użytkownik pan waldus edytował ten post 01.01.2015 11:50

  • +
  • -
  • 0

#2 MrDjPawelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 01.01.2015 12:05

sproboj to

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
 
#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
 
new id_zabawa;
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_zabawa = jail_register_game("Star Wars);
}
public plugin_precache()
{ 
precache_model("JailBreak/p_b_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/p_r_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/p_g_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/v_b_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/v_g_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/v_r_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/w_lightsabre.mdl");
 
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    OnRemoveData(id_zabawa);
}
 
public OnRemoveData(day)
{
    jail_set_ct_hit_tt(false);
    jail_set_god_ct(false);
    server_cmd("sv_gravity 800");
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie mieczami.", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Star Wars";
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
        server_cmd("sv_gravity 500");
        for(new i=1; i<=MAX; i++){
            if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            give_item(i, "weapon_knife");
           
        }
    }
}
 
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
            continue;
        
        jail_set_user_speed(i, speed);
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

76561198031353896.pngAddFriend.png


#3 pan waldus

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 12:55

Dał byś mi to w .amxx ,bo ja nie mogę tego skompilować.

Tu jest to o co prosiles.

Załączone pliki


Użytkownik pan waldus edytował ten post 01.01.2015 13:00

  • +
  • -
  • 0

#4 MrDjPawelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 01.01.2015 13:34

tu nie moge ci podzucic .amxx ale zato naprawilem ci ten plugin i kompiluje teraz :)

 

.sma w zalaczniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

76561198031353896.pngAddFriend.png


#5 pan waldus

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 14:11

Dzięki wielkie zaraz testuje. +
  • +
  • -
  • 0

#6 pan waldus

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 14:20

Wyskakuje taki błąd : "Na serwerze wystąpił błąd ERROR : Mod_NumForName: JailBreak/p_b_lightsabre.mdl.mdl not found"
  • +
  • -
  • 0

#7 MrDjPawelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Cardiff / Zywiec
Offline

Napisano 01.01.2015 14:23

Wyskakuje taki błąd : "Na serwerze wystąpił błąd ERROR : Mod_NumForName: JailBreak/p_b_lightsabre.mdl.mdl not found"

 

 

musisz pobrac ta paczke modeli z http://amxx.pl/topic/13068-lightsaber/i wgraj je do

cstrike/models/JailBreak/

  • +
  • -
  • 0

76561198031353896.pngAddFriend.png


#8 pan waldus

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 14:56

pobralem i tak wgralem je do cstrike/JailBreak bo jak wrzuce do modeli to nie dziala , 2 sprawa to modele sie nie zienia w raz z rozpoczęciem ,zabawy , a jeśli mam włączony plugin z mieczami to zamieniają sie w pięści.
  • +
  • -
  • 0

#9 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 01.01.2015 15:58

Zamiast:

precache_model("JailBreak/p_b_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/p_r_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/p_g_lightsabre.mdl.mdl");
precache_model("JailBreak/v_b_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/v_g_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/v_r_lightsabre.mdl");
precache_model("JailBreak/w_lightsabre.mdl"); 

Musisz dać

 

precache_model("models/JailBreak/p_b_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/p_r_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/p_g_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/v_b_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/v_g_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/v_r_lightsabre.mdl");
precache_model("models/JailBreak/w_lightsabre.mdl");
p_b_lightsabre.mdl.mdl

usuń 1x .mdl -,-


Użytkownik XXL edytował ten post 01.01.2015 15:59

  • +
  • -
  • 0

#10 pan waldus

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 01.01.2015 20:55

Po części działa ,że nie zmienia się już przy starcie zabawy na pięści , jednak musi być włączony plugin z mieczem a wtedy wszyscy mają miecze tak czy siak , teraz pytanie jak ograniczyć ,zeby miecze włączały sie tylko przy zabawie ?

Użytkownik pan waldus edytował ten post 01.01.2015 21:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych