Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Każdy na każdego [GunGame]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Why#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:54
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel#
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 31.12.2014 19:46

Siema. Ma z pytaniem , wytłumaczy mi ktoś co pobrać/co zrobić żeby na serwerze był "każdy na każdego" i żeby respawny były porozrzucane po całej mapie? :/ . Dzięki z góry! :)

 

; Wiem że są już tematy na ten temat ale nie za bardzo rozumiem :/


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png [WAR3FT]

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png [GUNGAME 24 LVL]

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png [AIM/AWP/FY]


#2 White

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 415
Wszechobecny

  • Postów:345
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Online

Napisano 01.01.2015 11:28

Respawny na całej mapie:

// deathmatch cvars
gg_dm 0/1 - wyłącza/włącza respawn
gg_dm_sp_time 1 - ilość sekund trwania spawn protection. 0 - wyłącza SP
gg_dm_sp_mode 1 - jeśli zostanie ktoś zabity podczas SP, zabójca nie dostaje punktów, 2- całkowicie niewidzialny podczas SP, 0 - wyłącza SP
gg_dm_spawn_random - spawn w losowym miejscu mapy; jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 2
gg_dm_start_random 1 - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu
gg_dm_spawn_delay 1 - czas w sekundach pomiędzy śmiercią, a odrodzeniem
gg_dm_spawn_afterplant 1- czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses 1 - czy zwłoki graczy mają pozostać na ziemi
gg_dm_countdown - pokazuje czas pozostały do respawnu 1- wypowiedź w say, 2- wiadomość typu HUD, 3- both

Odnośnie "każdy na każdego" pobaw się cvarami:

amx_gungame_teamplay
gg_tk_penalty 1 - punkty (nie poziomy) karne za teamkill, 0- brak kary, -1 - uznaje teamkill jako normalne zabójstwo
gg_ff_auto 1 - automatyczne włączenie friendlyfire, kiedy gracz osiągnie poziom HE (sam się wyłącza, gdy gracz straci ten poziom)

I jak się nie mylę cvarem standardowym od ff. Nigdy nie próbowałem zrobić na GG opcji każdy na każdego.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_080969_071638_FFFFFF_000000.png

b_350_20_08690A_073809_FFFFFF_000000.png

b_350_20_BF020C_E1130A_EAE6E6_000000.png

 


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.01.2015 06:40

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych