←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak wyswietlic animowane sprite.

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 31.12.2014

Witam. Tak jak w temacie mam otoz takie pytanie jak wyswietlic animowane sprite. Nie wazne gdzie i jakie wspolrzedne.Chcialbym po prostu zobaczyc taki przyklad.

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 31.12.2014

Przypuszczam, ze tak jak normalny, tylko sprite musi miec animację.

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 31.12.2014

Okej spróbuję jutro tak zrobić. Lecz dzialalem nad originem enta którego szukałem przez poprzedn temat co założyłem a chodzi o find ent in sphere. Może animacja wyświetla się gdzieees indziej
Jutro przetestuje nad konkretnym originem i dam znać. A tak w ogóle to szalonego sylwestra :)
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 01.01.2015

Był iście wyje,.,. , ale do rzeczy:D użyj m_eel on Ci pokaze beampoint do tego enta wiec sprawdzisz jakie jest jego polozenie

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 01.01.2015

Okej poradzilem juz sobie. Lecz mam jeszcze jedno pytanie. Poniewaz stworzylem byt, ktory chce zabic po 3 sekundach. To co jest w kodzie oczywiscie zabije wszystkie znajdujace sie na mapie a mi chodzi aby gracz mogl zabic tylko swoj byt.

public Pokaz(id)
{
	new Float:CoreOrigin[ 3 ];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, CoreOrigin);
	new Entity = create_entity( "env_sprite" );
	
	entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" );
	entity_set_model ( Entity, "sprites/xxxx.spr" );
	entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 );
	
	CoreOrigin[2] += 10;
	entity_set_origin( Entity, CoreOrigin );
	
	entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 );
	
	DispatchSpawn( Entity );
	set_task(3.0,"Zabij",id);
}
public Zabij(id)
{
	new iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity");
	remove_entity(iEnt);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 01.01.2015

ustaw mu pev_owner na wartosc id gracza, ktory je stworzyl, potem szukasz entita po klasie i sprawdzasz czy owner to gracz.

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 01.01.2015

Cos takiego ?

 

new owner
owner = pev(Entity, pev_owner);

 

Tylko nie wiem co dalej bo mam taska.

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 02.01.2015

w pokaz dodajesz

set_pev(Entity,pev_owner,id)

a w Zabij

public Zabij(id)
{
	new iEnt
        while((iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity"))>0)
        {
        if(pev(iEnt,pev_owner))
	         remove_entity(iEnt);
        }
}
Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 02.01.2015

Okej wszystko ladnie dziala. Hmm ostatnie pytanko. Bo kazde sprite mam tak jakby w ramce. Mam czarny kwadrat a w srodku moja grafike. Jak pozbyc sie tego czarnego tla ?

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 02.01.2015

Programem do robienia/edycji sprite zrób, żeby typ sprite'a nie był normalny, a przezroczysty

 

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 02.01.2015

A mozesz powiedziec dokladniej jak to zrobic ? Sprite robie w Sprite Explorer

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 02.01.2015

xdavt3.png

// PS Przy tworzeniu


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.01.2015 19:08
Odpowiedz