Witam. Tak jak w temacie mam otoz takie pytanie jak wyswietlic animowane sprite. Nie wazne gdzie i jakie wspolrzedne.Chcialbym po prostu zobaczyc taki przyklad.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Jak wyswietlic animowane sprite.
#1
Napisano 31.12.2014 18:07
#2
Napisano 31.12.2014 19:23
Przypuszczam, ze tak jak normalny, tylko sprite musi miec animację.
#3
Napisano 31.12.2014 22:37
Jutro przetestuje nad konkretnym originem i dam znać. A tak w ogóle to szalonego sylwestra

#4
Napisano 01.01.2015 04:28
Był iście wyje,.,. , ale do rzeczy:D użyj m_eel on Ci pokaze beampoint do tego enta wiec sprawdzisz jakie jest jego polozenie
#5
Napisano 01.01.2015 14:18
Okej poradzilem juz sobie. Lecz mam jeszcze jedno pytanie. Poniewaz stworzylem byt, ktory chce zabic po 3 sekundach. To co jest w kodzie oczywiscie zabije wszystkie znajdujace sie na mapie a mi chodzi aby gracz mogl zabic tylko swoj byt.
public Pokaz(id) { new Float:CoreOrigin[ 3 ]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, CoreOrigin); new Entity = create_entity( "env_sprite" ); entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" ); entity_set_model ( Entity, "sprites/xxxx.spr" ); entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 ); CoreOrigin[2] += 10; entity_set_origin( Entity, CoreOrigin ); entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 ); DispatchSpawn( Entity ); set_task(3.0,"Zabij",id); } public Zabij(id) { new iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity"); remove_entity(iEnt); }
#6
Napisano 01.01.2015 15:32
ustaw mu pev_owner na wartosc id gracza, ktory je stworzyl, potem szukasz entita po klasie i sprawdzasz czy owner to gracz.
#7
Napisano 01.01.2015 15:48
Cos takiego ?
new owner owner = pev(Entity, pev_owner);
Tylko nie wiem co dalej bo mam taska.
#8
Napisano 02.01.2015 04:51
w pokaz dodajesz
set_pev(Entity,pev_owner,id)
a w Zabij
public Zabij(id) { new iEnt while((iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity"))>0) { if(pev(iEnt,pev_owner)) remove_entity(iEnt); } }
#9
Napisano 02.01.2015 12:29
Okej wszystko ladnie dziala. Hmm ostatnie pytanko. Bo kazde sprite mam tak jakby w ramce. Mam czarny kwadrat a w srodku moja grafike. Jak pozbyc sie tego czarnego tla ?
#10
Napisano 02.01.2015 18:34
Programem do robienia/edycji sprite zrób, żeby typ sprite'a nie był normalny, a przezroczysty
#11
Napisano 02.01.2015 18:48
A mozesz powiedziec dokladniej jak to zrobic ? Sprite robie w Sprite Explorer
#12
Napisano 02.01.2015 19:03
// PS Przy tworzeniu
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.01.2015 19:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych