Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wyswietlic animowane sprite.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 31.12.2014 18:07

Witam. Tak jak w temacie mam otoz takie pytanie jak wyswietlic animowane sprite. Nie wazne gdzie i jakie wspolrzedne.Chcialbym po prostu zobaczyc taki przyklad.


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.12.2014 19:23

Przypuszczam, ze tak jak normalny, tylko sprite musi miec animację.


  • +
  • -
  • 0

#3 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 31.12.2014 22:37

Okej spróbuję jutro tak zrobić. Lecz dzialalem nad originem enta którego szukałem przez poprzedn temat co założyłem a chodzi o find ent in sphere. Może animacja wyświetla się gdzieees indziej
Jutro przetestuje nad konkretnym originem i dam znać. A tak w ogóle to szalonego sylwestra :)
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.01.2015 04:28

Był iście wyje,.,. , ale do rzeczy:D użyj m_eel on Ci pokaze beampoint do tego enta wiec sprawdzisz jakie jest jego polozenie


  • +
  • -
  • 1

#5 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.01.2015 14:18

Okej poradzilem juz sobie. Lecz mam jeszcze jedno pytanie. Poniewaz stworzylem byt, ktory chce zabic po 3 sekundach. To co jest w kodzie oczywiscie zabije wszystkie znajdujace sie na mapie a mi chodzi aby gracz mogl zabic tylko swoj byt.

public Pokaz(id)
{
	new Float:CoreOrigin[ 3 ];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, CoreOrigin);
	new Entity = create_entity( "env_sprite" );
	
	entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" );
	entity_set_model ( Entity, "sprites/xxxx.spr" );
	entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 );
	
	CoreOrigin[2] += 10;
	entity_set_origin( Entity, CoreOrigin );
	
	entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 );
	
	DispatchSpawn( Entity );
	set_task(3.0,"Zabij",id);
}
public Zabij(id)
{
	new iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity");
	remove_entity(iEnt);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.01.2015 15:32

ustaw mu pev_owner na wartosc id gracza, ktory je stworzyl, potem szukasz entita po klasie i sprawdzasz czy owner to gracz.


  • +
  • -
  • 1

#7 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.01.2015 15:48

Cos takiego ?

 

new owner
owner = pev(Entity, pev_owner);

 

Tylko nie wiem co dalej bo mam taska.


  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.01.2015 04:51

w pokaz dodajesz

set_pev(Entity,pev_owner,id)

a w Zabij

public Zabij(id)
{
	new iEnt
        while((iEnt = find_ent_by_class(-1, "SpriteEntity"))>0)
        {
        if(pev(iEnt,pev_owner))
	         remove_entity(iEnt);
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#9 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 12:29

Okej wszystko ladnie dziala. Hmm ostatnie pytanko. Bo kazde sprite mam tak jakby w ramce. Mam czarny kwadrat a w srodku moja grafike. Jak pozbyc sie tego czarnego tla ?


  • +
  • -
  • 0

#10 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2015 18:34

Programem do robienia/edycji sprite zrób, żeby typ sprite'a nie był normalny, a przezroczysty

 


  • +
  • -
  • 1

#11 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 18:48

A mozesz powiedziec dokladniej jak to zrobic ? Sprite robie w Sprite Explorer


  • +
  • -
  • 0

#12 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.01.2015 19:03

xdavt3.png

// PS Przy tworzeniu


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.01.2015 19:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych