Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z menu w pluginie punkty premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 31.12.2014 13:57

Witam, chciałem wykasować z menu wszystko oprócz przenoszenia expa, niestety teraz gdy klikne przenies exp wyskakuje "sklep z przedmiotami" Proszę o ustawienie przenoszenia expa na klawisz 1 zamaist sklepu z przedmiotami.

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include

#define PLUGIN "Premium Points"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Grzesiek edit: Na 5tyk, Koong"

#define ADMIN ADMIN_IMMUNITY
#define TASK_ID 666

new const prefix[] = "GL-HF.PL";

new punkty_gracza[33];
new pozioms[33];
new nazwa_perku[256]
new g_vault;
new cvar[4], cena[4];
new num[8][33];
new mun[8][33];
new const co_ile[] = { 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 }
new const brak[] = "Nie masz wystarczajacej liczby Punktow konkursowych"
new szybkosc_rozdania[33];
new nazwa_klasy[256]
new nazwa_gracza[64],
identyfikator[32][64];
new g_pPointsPerKill;
new player_password[33];
new password[33];
new wpisal_haslo[33];
new wpisane_haslo[33];
new co_wybrales[33];
new gracz_id[33]
new player_id;
new name[33]
new g_haslo



new iTime, pCvarEvent;
new cvar_eventpk, cvar_eventoff;


new sprite;

public plugin_init()
{
new sz_Dir[128];
get_configsdir(sz_Dir, charsmax(sz_Dir));
format(sz_Dir, charsmax(sz_Dir), "%s/premium_points.cfg", sz_Dir);
server_cmd("exec %s", sz_Dir);

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /punkty", "Mymenu");
register_clcmd("say /pp", "Mymenu");
register_clcmd("say /event", "Start");
register_clcmd("say /sejw","Zapisz")

register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );
register_concmd("wpisz_haslo", "stworz_haslo")
register_concmd("podaj_haslo", "wpisz_haslo1")

tutorInit();
register_menucmd(register_menuid("Exp"), 1023, "handleExp");
register_concmd("amx_pkt", "give_pkt", ADMIN_IMMUNITY, "")

g_pPointsPerKill = register_cvar( "jb_points_per_kill", "1" );

pCvarEvent = register_cvar("cod_eventczas", "300");
cvar_eventoff = register_cvar("cod_eventoff", "0");
cvar_eventpk = register_cvar("cod_eventpk", "1");
cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "1000");
cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "2000");
cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "4000");
cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "15000");
cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5");
cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10");
cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20");
cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30");
g_vault = nvault_open("Punkty Premium");
g_haslo = nvault_open("Player Password");

if(file_exists(sz_Dir))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
write_file(sz_Dir, "//Ceny Expa", 1);
write_file(sz_Dir, " // Cena pierwszego expa [ w sklepie ]", 20);
write_file(sz_Dir, "premium_cena1 5",3);
write_file(sz_Dir, " // Cena drugiego expa [ w sklepie ]", 40);
write_file(sz_Dir, "premium_cena2 10", 5);
write_file(sz_Dir, " // Cena trzeciego expa [ w sklepie ]", 80);
write_file(sz_Dir, "premium_cena3 20", 7);
write_file(sz_Dir, " // Cena czwartego expa [ w sklepie ]",300);
write_file(sz_Dir, "premium_cena4 30", 9);
write_file(sz_Dir, " // Ilosc pierwszego expa [ w sklepie ]", 1000);
write_file(sz_Dir, "premium_exp1 3000", 11);
write_file(sz_Dir, " // Ilosc drugiego expa [ w sklepie ]", 2000);
write_file(sz_Dir, "premium_exp2 7000", 13);
write_file(sz_Dir, " // Ilosc trzeciego expa [ w sklepie ]", 4000);
write_file(sz_Dir, "premium_exp3 16000", 15);
write_file(sz_Dir, " // Ilosc czwartego expa [ w sklepie ]", 15000);
write_file(sz_Dir, "premium_exp4 32000", 17);


return PLUGIN_CONTINUE;

}
public plugin_natives()
{
register_library("premiump")
register_native("premium_points_get", "Zwroc_Premium",1)
register_native("premium_points_add", "Zmien_Premium", 1)
}
public plugin_precache()
{
tutorPrecache()
sprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/true_beam.spr");

}

public Start(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) || task_exists( TASK_ID ) )
return PLUGIN_HANDLED;

server_cmd("jb_points_per_kill %i", get_pcvar_num(cvar_eventpk))
server_exec();

client_print(0, print_center, "PK Event WLACZONY!");

iTime = get_pcvar_num( pCvarEvent );

remove_task( TASK_ID )

set_task( 1.0, "Koniec", TASK_ID, .flags = "b" )

return PLUGIN_HANDLED
}
public Koniec()
{
if( iTime <= 0 )
{
remove_task( TASK_ID )

server_cmd("jb_points_per_kill %i", get_pcvar_num(cvar_eventoff))
server_exec();

client_print(0, print_center, "PK Event WYLACZONY!");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.01, 0.6, 0, 2.0, 1.1)
show_hudmessage( 0, "Koniec PK Eventu za %d sekund!", iTime )

iTime --;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id)
{

UsunPunkty(id);

get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);

WczytajPkt(id);
}

public Event_DeathMsg()
{
new iKiller = read_data( 1 );

new iTotal = get_pcvar_num( g_pPointsPerKill );

if( punkty_gracza[ iKiller ] > -1 )
{
iTotal += iTotal;
}

punkty_gracza[ iKiller ] += iTotal;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
{
WczytajPkt(id);
Wczytaj(id)


}

public client_disconnect(id)
{
ZapiszPkt(id);
Zapisz(id)


}


public UsunPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = 0;
}


public give_pkt(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[6]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,5)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)

if (!player)
{
console_print(id, "Gracz %s nie odnaleziony!",arg1)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
punkty_gracza[player]+= bonus;
ZapiszPkt(id)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Gracz %s dostal ^x03%d ^x01Punktow Konkursowych.", prefix, arg1, bonus)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Mymenu(id)
{
new MyMenu=menu_create("\ySklepik Premium","cbMyMenu");
new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu");

menu_additem(MyMenu,"\wSklep\y[\rKup Przeniesienie Expa\y]","",0,MyMenuFun);
menu_additem(MyMenu,"\wStworz Haslo\y[\rTworzysz Haslo\y]","",0,MyMenuFun);
//menu_additem(MyMenu,"\wInformacje\y[\rTu dowiesz sie na czym polegaja Punkty Konkursowe\y]","",0,MyMenuFun);
if(get_user_flags(id) & ADMIN)
{
menu_additem(MyMenu,"\wMenu Admina\y[\rMenu dla Admina\y]","",0,MyMenuFun);
}

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"\rWyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");


menu_display(id, MyMenu,0);


return PLUGIN_HANDLED;
}

public cbMyMenu(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(player_password[id] >= 1)
{
if(wpisal_haslo[id] == 1)
{
Sklep(id)
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Wpisales juz haslo zostaniesz przekierowany")
}
else if(wpisal_haslo[id] == 0)
{
client_cmd(id, "messagemode podaj_haslo")
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Nie wpisywales hasla . musisz teraz wpiasac")
}
}
else if(player_password[id] == 0)
{
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Nie posiadasz jeszcze hasla")
}
}
case 1:
{
if(player_password[id] == 0)
{
client_cmd(id, "messagemode wpisz_haslo")
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Podaj same Cyfry . Pierwsza cyfra nie moze byc '0' Maxymalnie 6cyfr")
co_wybrales[id] = 3
}
else if(player_password[id] >= 1)
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Posiadasz juz haslo ")

}
case 2:
{
info(id);
}
case 3:
{
Admin(id);
}


}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public stworz_haslo(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(password, charsmax(password), "%s", text)
create(id)
}
public wpisz_haslo1(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(wpisane_haslo, charsmax(wpisane_haslo), "%s", text)
sprawdzaj(id)
}
public sprawdzaj(id)
{
new haslo = str_to_num(wpisane_haslo)
if(haslo != player_password[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Podales zle haslo")
}
if(haslo == player_password[id])
{
Sklep(id)
wpisal_haslo[id] = 1
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Podales dobre haslo zostales przekierowany do menu")
}
}
public create(id)
{
if(co_wybrales[id] == 3)
{
player_password[id] = str_to_num(password)
Zapisz(id)
}
}

public Sklep(id)
{
new mvip = menu_create("Sklep", "Sklep_Handle");
//menu_additem(mvip, "Kup Przedmiot\y[\rKupujesz dowolny Przedmiot\y]\r[\y80PK\r]");
//menu_additem(mvip, "Kup Exp\y[\rKupujesz expa za Punkty Konkursowe\y]");
menu_additem(mvip, "Przenies Expa\y[\rAutomatycznie przenosi expa\y]\r[\y100PK\r]");
menu_display(id, mvip, 0);
}
public Sklep_Handle(id, mvip, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
Item(id)
}
case 1:
{
Exp(id)
}
case 2:
{
Wybierz_klase(id)
}
}
menu_destroy(mvip);
}

public mcbMyMenu(id, menu, item){

return ITEM_ENABLED;
}



public handleExp(id, key)
{
new player_origin[3];
get_user_origin(id, player_origin, 0);

switch(key)
{
case 0:
{
if(punkty_gracza[id] >= get_pcvar_num(cena[0]))
{
new win = get_pcvar_num(cvar[0])
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + win)
punkty_gracza[id]-= get_pcvar_num(cena[0])
tutorMake(id, TUTOR_YELLOW, 4.0, "Dostales %d Expa !^nWydales %d Punktow Konkursowych", win, get_pcvar_num(cena[0]));
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
}
else
{
ColorChat(id, GREY, "%s",brak)

}
}
case 1:
{
if(punkty_gracza[id] >= get_pcvar_num(cena[1]))
{
new win = get_pcvar_num(cvar[1])
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + win)
punkty_gracza[id]-= get_pcvar_num(cena[1])
tutorMake(id, TUTOR_GREEN, 4.0, "Dostales %d Expa !^nWydales %d Punktow Konkursowych", win, get_pcvar_num(cena[1]));
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "%s", brak)

}
}
case 2:
{
if(punkty_gracza[id] >= get_pcvar_num(cena[2]))
{
new win = get_pcvar_num(cvar[2])
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + win)
punkty_gracza[id]-= get_pcvar_num(cena[2])
tutorMake(id, TUTOR_RED, 4.0, "Dostales %d Expa !^nWydales %d Punktow Konkursowych", win, get_pcvar_num(cena[2]));
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
}
else
{
ColorChat(id, RED, "%s", brak)

}
}
case 3:
{
if(punkty_gracza[id] >= get_pcvar_num(cena[3]))
{
new win = get_pcvar_num(cvar[3])
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + win)
punkty_gracza[id]-= get_pcvar_num(cena[3])
tutorMake(id, TUTOR_BLUE, 4.0, "Dostales %d Expa !^nWydales %d Punktow Konkursowych", win, get_pcvar_num(cena[3]));
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
}
else
{
ColorChat(id, BLUE, "%s", brak)
}
}
}



ZapiszPkt(id)

return 1;
}

public Exp(id)
{
new MenuBody[3184], len, keys;
mun[0][id] = cod_get_user_level(id)
mun[2][id] = cod_get_user_level(id)
mun[3][id] = cod_get_user_level(id)
mun[4][id] = cod_get_user_level(id)

for( num[0][id] = cod_get_user_xp(id) + get_pcvar_num(cvar[0]); num[0][id] >= cod_get_level_xp(mun[0][id]); mun[0][id]+= 1)
{
}
for( num[2][id] = cod_get_user_xp(id) + get_pcvar_num(cvar[1]); num[1][id] >= cod_get_level_xp(mun[1][id]); mun[1][id]+= 1)
{
}
for( num[3][id] = cod_get_user_xp(id) + get_pcvar_num(cvar[2]); num[2][id] >= cod_get_level_xp(mun[2][id]); mun[2][id]+= 1)
{
}
for( num[4][id] = cod_get_user_xp(id) + get_pcvar_num(cvar[3]); num[3][id] >= cod_get_level_xp(mun[3][id]); mun[3][id]+= 1)
{
}
len = format(MenuBody, sizeof MenuBody - 1, "\yWybierz ilosc Expa")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r1.\w%d XP [\r%d Poziomow\w] \y %d PP",get_pcvar_num(cvar[0]), mun[0][id] -= cod_get_user_level(id), get_pcvar_num(cena[0]))
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r2.\w%d XP [\r%d Poziomow\w] \y %d PP", get_pcvar_num(cvar[1]), mun[1][id] -= cod_get_user_level(id), get_pcvar_num(cena[1]))
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r3.\w%d XP [\r%d Poziomow\w]\y %d PP", get_pcvar_num(cvar[2]), mun[2][id] -= cod_get_user_level(id), get_pcvar_num(cena[2]))
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r4.\w%d XP [\r%d Poziomow\w] \y %d PP", get_pcvar_num(cvar[3]), mun[3][id] -= cod_get_user_level(id), get_pcvar_num(cena[3]))
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\r%s", prefix)
keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 );
keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 );
show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "Exp");
//tutorMake(id, TUTOR_GREEN, 8.0, " UWAGA ^nPo zakupieniu expa zostaniesz wyrzucony z serwera");
}

public Admin(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new menu = menu_create("Menu Admina", "Admin_Handle");
menu_additem(menu, "Rozdaj Punkty");
menu_additem(menu, "Wlacz PK EVENT");
menu_additem(menu, "Zobacz Haslo Gracza");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Admin_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
Punkty(id)
}
case 1:
{
Start(id)
}
case 2:
{
Gracz(id)
co_wybrales[id] = 2
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Punkty(id)
{
new nick[33],msg[128], szybkosc[60];
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);

new gmenu=menu_create("Wybierz Gracza","Punkty_Handle")
menu_additem(gmenu, szybkosc);
menu_addblank(gmenu, 0)

for(new i=0; i {
get_user_name(i,nick,31)
format(msg,127,nick);
if(is_user_connected(i))
{
menu_additem(gmenu,msg)
}
}

menu_setprop(gmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(gmenu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(gmenu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id,gmenu,0)

}
public Punkty_Handle(id, menu, item)
{
new ilosc =co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item)
{
case 0:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
Punkty(id);
}
case MENU_EXIT :
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
default:
{
punkty_gracza[item]+= ilosc
new player_origin[3];
get_user_origin(id, player_origin, 0);
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
ColorChat(item, GREY, "Dostales %d punkt konkursowy-ch", ilosc);
Admin(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Item(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "Item_Handle");
for(new i=1; i <= cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public Item_Handle(id, menu, item)
{
if(50 >= punkty_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz wystarczajaca liczbe ^x03 Punktow Premium.", prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(cod_get_user_perk(id) > 0)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Aktualnie posiadasz juz ^x03 przedmiot.", prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}


if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
cod_set_user_perk(id, item, -50, 0);
cod_get_perk_name(item, nazwa_perku, 255);
punkty_gracza[id]-= 50
new player_origin[3];
get_user_origin(id, player_origin, 0);
set_sprite(player_origin, sprite, 40);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public poziomy(id)
{
new poziom = cod_get_user_level(id)
pozioms[id] = poziom
new wymog = cod_get_level_xp(pozioms[id]);

new xp = cod_get_user_xp(id) + 15000
do
{
pozioms[id]+= 1
ColorChat(id, GREEN, "%d", pozioms[id]);
}
while(xp > wymog)
}

public info(id)
{
new MenuBody[3184], len, keys;

len = format(MenuBody, sizeof MenuBody - 1, "\wPunkty Konkursowe beda rozdawane za konkursy/eventy na serwerze.")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\wZa Punkty Konkursowe , mozesz kupic")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rExp")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rDowolne Przedmioty")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rPrzeniesienie Expa")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rMasz Vipa? masz dostep do \yMenu \yVipa")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rMozesz Kupic Taniej i wiecej \rexpa")
len += format(MenuBody[len], (sizeof MenuBody - 1) - len, "^n\rTo wszystko znajdzies na \y[\r%s\y]", prefix)
keys = ( 1<<4 | 1<<8 | 1<<9 );

keys |= ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<5 | 1<<6 );

show_menu(id, keys, MenuBody, -1, "info");
}

public handleinfo(id, key)
{
return 1;
}

public ZapiszPkt(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[16];
formatex(vaultkey, 63, "%s-pp", identyfikator[id]);
formatex(vaultdata, 15, "%d", punkty_gracza[id]);
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public WczytajPkt(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[16];
formatex(vaultkey, 63, "%s-pp", identyfikator[id]);

if(nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 15))
punkty_gracza[id] = str_to_num(vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Zapisz(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s",AuthID)
formatex(vaultdata,127,"%i",player_password[id])
nvault_set(g_haslo,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)

new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s",AuthID)
nvault_get(g_haslo,vaultkey,vaultdata,127)

new ps[12]
parse(vaultdata, ps, 11)

player_password[id] = str_to_num(ps)

return PLUGIN_CONTINUE
}


public Zwroc_Premium(id)
return punkty_gracza[id];

public Zmien_Premium(id, ile)
{
punkty_gracza[id]= ile
}



set_sprite(player_origin[3], sprite, radius){

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, player_origin);
write_byte(TE_EXPLOSION) //wg uznania;
write_coord(player_origin[0]); //ja użylem żeby działał na pozycje gracza. Oczywiście można według własnego uznania;
write_coord(player_origin[1]);
write_coord(player_origin[2]);
write_short(sprite); //bedziemy ustalac nasz sprite;
write_byte(radius); //bedzie uzywany do nadania sprite (promien razenia);
write_byte(18);
write_byte(6);
message_end();
}

public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("\yWybierz gracza:", "Wybierz_Gracza_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Wybierz_Gracza_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

player_id = gracz_id[item];
get_user_name(player_id, name, 32);


if(co_wybrales[id] == 2)
{
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 haslo tego gracza to %i",player_password[player_id])
}

return PLUGIN_HANDLED;
}


public Wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\yNa jaka klase");
new menu = menu_create(tytul, "wybierzklase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierzklase_handler(id, menu, item)
{
if(100 >= punkty_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz wystarczajaca liczbe ^x03 Punktow Premium.", prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
new klasa[2][65];
punkty_gracza[id]-= 100
new exp = cod_get_user_xp(id);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(id, 0);
cod_set_user_class(id, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+exp);
ColorChat(id,GREEN,"[*PK*]^x01 Przeniosles exp z klasy %s na klase %s | KLASA ZOSTALA AUTOMATYCZNIE ZMIENIONA",klasa[0], klasa[1]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
()>


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.01.2015 16:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych