Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[FoF] The Last Man Standing v2.0 (31 Dec 2014)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 31.12.2014 09:00

Description:

Makes deathmatch more interesing. This is what R_Yell tries to remake (Ghost Town, Elimination).
Uses SteamWorks extension to change server's Game Description field.
WARNING: Set fof_sv_currentmode to 1, and mp_teamplay to 0 to run this game mode!

Variables:


PHP Code:


// Plugin version.
//sm_fof_lms_version

// Enable/disable on startup - cannot be disabled while running.
sm_lms_enabled 0

// Min number of players to start the game.
sm_lms_min_players 2

// Disarmed walkaround in the beginning of the each round;
// Otherwise rounds would begin immediately.
sm_lms_walkaround 1

// Allow kicks during pre-round walkaround.
sm_lms_walkaround_kicks 0

// Base/minimal round time, in seconds.
sm_lms_round_time 60

// Increment this amount of seconds per player;
// More players -> longer rounds.
sm_lms_round_time_add 2.5

// Waiting for players period length.
sm_lms_waiting_for_players 20

// Always give fists (exception: specific special rounds).
sm_lms_fists 1

// Enable/disable KOTH feature: when time is running up, players must reach the Safe Zone;
// Since this is the Last Man Standing game mode, there could be only one player in the Safe Zone;
// KOTH feature enables when bomb collars begins beeping, also uses horses as a notificiation;
// Safe Zones' locations could be configured in /addons/sourcemod/configs/koth_areas/<map_name>.txt
sm_lms_koth 1

// Bomb collar timer.
sm_lms_bomb_timer 35.0

// Chance of picking a special round.
sm_lms_special 0.22

// Set a number of special round to force it next round.
sm_lms_special_force ""

// Slay bots after this amount of time;
// Set less than ZERO to let them fighting each other.
sm_lms_bot_slay 5.0

// Victory celebration period length.
mp_bonusroundtime 7.0
Changelogs:


Spoiler



Code: 31.12.2014:
Version 2.0 [hotfix]:
Removed mentioning of the plugin devs from chat announcement.
Version 2.0:
Public release.
17.06.2014:
Version 1.0:
Private release.

Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (fof_lastman.sp - 74.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych