Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Połączyłem diablomoda z miotaczem ognia i błąd :('problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 31.12.2014 00:02

Połączyłem diablomoda z miotaczem ognia i błąd :     ndm3.sma(18901) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "ile"

 

 

W sumie nie wiem czy w ogóle bd to działało bo miałem 8 błedów na początku ale skroiłem TROCHĘ pluginu.

 

Proszę o pomoc i przy okazji o rade bo nwm jak teraz dodac klase do tej mocy :(

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 31.12.2014 00:25

Połączyłem diablomoda z miotaczem ognia i błąd :     ndm3.sma(18901) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "ile"

 

To nie jest blad tylko warning ze "ile" nie zostalo nigdy uzyte w kodzie.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 31.12.2014 01:16

To tylko ostrzeżenie, a ostrzeżenie to nie błąd, kod i tak się kompiluje. Po prostu wywal zmienną ile w 18901 linijce.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 skorpius

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 31.12.2014 10:38

Bardzo chętnie ale ten plugin nie posiada tylu linijek :D

 


  • +
  • -
  • 1

4680134.png


#5 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 31.12.2014 12:11

Użyłem globalnej ile, której użyłem potem jedynie lokalnie. Jak usuniesz "ile" to wyrzuci błąd "Undefined symbol >> ile".

 

 

Nie przejmuj się tym, bo "ile" było użyte do vote, jednak potem zrobiłem je w inny sposób i tak zmieszałem coś. Ogólnie kod będzie działać prawidłowo nawet z tym błędem.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych