Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/1 z he nie działa w klasie

cod nowy

Najlepsza odpowiedź NieWiemMamMac@, 30.12.2014 18:04

@up :facepalm:

Cały public TakeDamage zamien na ten :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Nie musisz dawać :

random_num(1,1) == 1

Jeżeli ma coś być 1/1

i dodaj:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)   

pod:

#define DMG_BULLET (1<<1)
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Game4Fun

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2014 17:15

Witam,

zrobiłem prostą klasę no i nie działa w niej 1/1 z he a ja nie widze problemu.

Teraz zadaje normalne obrazenia.

Kod:

Spoiler


Użytkownik Game4Fun edytował ten post 30.12.2014 17:25

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#2 Szlendii

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:89
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Sławno
Offline

Napisano 30.12.2014 17:46

Spoiler
tak spróbuj :)


  • +
  • -
  • 0

#3 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 30.12.2014 18:04   Najlepsza odpowiedź

@up :facepalm:

Cały public TakeDamage zamien na ten :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Nie musisz dawać :

random_num(1,1) == 1

Jeżeli ma coś być 1/1

i dodaj:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)   

pod:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 30.12.2014 18:05

  • +
  • -
  • 2

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#4 Game4Fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2014 18:20

Dzięki działa.

 


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Serdecznie zapraszam na Game4Fun.pl


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.12.2014 20:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych