Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwiek zabicia z granatu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PatrykPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Czaplinek
Offline

Napisano 29.12.2014 21:51

Witam poszukuje pluginu który przy zabiciu granatem odtwarza muzykę na serwerze. Np jak jest w CS:S ktoś zabije z granata jest "Ooooo sysunia...." Jest takie coś możliwe do zrobienia ?  


  • +
  • -
  • 0

Dopiero zaczynam! :D Jeśli robię coś złe POKIERUJ MNIE ! :D 

Jeśli zrobię coś dobrze to daj "+To bd mnie motywowało do dalszych PRAC ! :)


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 29.12.2014 22:06

Dzwięk wgrywasz do folderu misc pod tytułem: he_killed a rozszerzenie tego pliku to mp3.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new const g_SoundPath[] = "sound/misc/he_killed.mp3";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_precache(){
	precache_generic(g_SoundPath);
}

public client_death(g_Victim, g_Killer, g_Weapon, hitPlace, teamKill) {
	if(g_Weapon == CSW_HEGRENADE){
		 client_cmd(0, "mp3 play %s", g_SoundPath);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 29.12.2014 22:18

Na pewno zadziała?

 

Zamiast

if(g_Weapon == CSW_HEGRENADE){

nie powinno być:

if(g_Weapon == grenade){

Wyjaśnij speedkill jeżeli się pomyliłem :D


speedkill (29.12.2014 22:20):
Próbowałeś to skompilować? :D

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 PatrykPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Czaplinek
Offline

Napisano 29.12.2014 22:49

Hummm dziwnie to brzmi :C takie bardzo zwolnione tepo :D czemu tak? 


  • +
  • -
  • 0

Dopiero zaczynam! :D Jeśli robię coś złe POKIERUJ MNIE ! :D 

Jeśli zrobię coś dobrze to daj "+To bd mnie motywowało do dalszych PRAC ! :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych