Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Kosz

modyfikacja mocy klas (fala warcry)

kosz

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:316
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 28.12.2014 21:20

Czy jest mozliwosc dodania do tej fali podpalenie 1/1 nam kod tylko zeby ta fala podpalala; moze nie jestem zielony ale na pewno kremowy; dlatego tez poprosze o dokladny opis)(
public fala_odepch(id)
{
if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_fal[id]--;
new origin[3], dist = 350
get_user_origin(id, origin)
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "diablo/warcry.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2])
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2] + dist)
write_short( sprite_white )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 6 ) // life
write_byte( 80 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 0 ) //kolor rgb
write_byte( 255 ) //kolor rgb
write_byte( 255 ) //kolor rgb
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 0 ) // speed
message_end()

new entlist[33], Float:forigin[3]
IVecFVec( origin, forigin );
new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

new vOrigin[3];

new Float:gfOrigin[2][3], b;

entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]);
entity_get_vector(0, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]);

get_user_origin(pid, vOrigin); ///
for(b = 0; b <= 2; b ++)
{
gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b];
gfOrigin[1][b] +=30;
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
}

entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);
change_health(pid,-40,id,"")

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(0);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_coord(vOrigin[0]);
write_coord(vOrigin[1]);
write_coord(vOrigin[2]);
write_short(sprite_lgt);
write_byte(1);
write_byte(5);
write_byte(2);
write_byte(20);
write_byte(30);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
write_byte(200);
message_end();

}
return PLUGIN_HANDLED;

}
  • +
  • -
  • 0

4680134.png


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.12.2014 12:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych