Robie własne klasy w generatorze klas np
Komandos 1/1 z noza
ale on i tak zawsze bedzie mial pistolet !
to jak zrobic zeby go nie mial?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.12.2014 10:33
Robie własne klasy w generatorze klas np
Komandos 1/1 z noza
ale on i tak zawsze bedzie mial pistolet !
to jak zrobic zeby go nie mial?
Napisano 27.12.2014 10:41
Odznacz pistolet , po prostu w generatorze !
Użytkownik k0tEu`.` edytował ten post 27.12.2014 10:44
![]()
(MODELE)Napisano 27.12.2014 10:58
Tak tylko jak nie mam zanzaczonego to i tak mam pistolet...
Napisano 27.12.2014 11:25
Przykładowa klasa
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Przykładowa klasa";
new const opis[] = "Przykładowa klasa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
a więc
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
zmień na
new const bronie = 0;
2 rozwiązanie
http://amxx.pl/topic...ronie-glockusp/
musisz zmienić w qtm cod mod
według poradnika link podany wyżej ![]()
Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.12.2014 11:25
Napisano 27.12.2014 12:53
Napisano 27.12.2014 18:52
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych