Robie własne klasy w generatorze klas np
Komandos 1/1 z noza
ale on i tak zawsze bedzie mial pistolet !
to jak zrobic zeby go nie mial?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.12.2014 10:33
Robie własne klasy w generatorze klas np
Komandos 1/1 z noza
ale on i tak zawsze bedzie mial pistolet !
to jak zrobic zeby go nie mial?
Napisano 27.12.2014 10:41
Odznacz pistolet , po prostu w generatorze !
Użytkownik k0tEu`.` edytował ten post 27.12.2014 10:44
Napisano 27.12.2014 10:58
Tak tylko jak nie mam zanzaczonego to i tak mam pistolet...
Napisano 27.12.2014 11:25
Przykładowa klasa
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Przykładowa klasa"; new const opis[] = "Przykładowa klasa"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
a więc
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
zmień na
new const bronie = 0;
2 rozwiązanie
http://amxx.pl/topic...ronie-glockusp/
musisz zmienić w qtm cod mod według poradnika link podany wyżej
Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.12.2014 11:25
Napisano 27.12.2014 12:53
Napisano 27.12.2014 18:52
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych