Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Bronie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KeniooMenioo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.12.2014 10:33

Robie własne klasy w generatorze klas np

 

Komandos 1/1 z noza

 

ale on i tak zawsze bedzie mial pistolet !

 

to jak zrobic zeby go nie mial?


  • +
  • -
  • 0

#2 GrubSon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 27.12.2014 10:41

Odznacz pistolet , po prostu w generatorze !

 


Użytkownik k0tEu`.` edytował ten post 27.12.2014 10:44

  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^

http://www47.zippysh...KPfVE/file.html- COD MOD CLASS STAR WARS)MODELE)
http://www47.zippysh...sdXwb/file.html- COD MOD CLASS HOBBITarrow-10x10.png(MODELE)
http://www47.zippysh...xYFE6/file.html - COD MOD CLASS HALOWEEN(MODELE)
^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  
 

#3 KeniooMenioo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.12.2014 10:58

Tak tylko jak nie mam zanzaczonego to i tak mam pistolet...


  • +
  • -
  • 0

#4 MrBully

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:233
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 27.12.2014 11:25

Przykładowa klasa 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Przykładowa klasa";
new const opis[]    = "Przykładowa klasa";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

a więc

new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);

 zmień na

new const bronie    = 0;

2 rozwiązanie

 

 

 

http://amxx.pl/topic...ronie-glockusp/

 

 

musisz zmienić w qtm cod mod :) według poradnika  link podany wyżej :)


Użytkownik TheMarkerxD edytował ten post 27.12.2014 11:25

  • +
  • -
  • 0

#5 Kobciu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:108
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2014 12:53

Bronie i tak zawsze beda bo tak jest zrobiona gra, Ze pistolet zawsze jest
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 27.12.2014 18:52

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych