Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak dotyku bytu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 26.12.2014 13:41

Heja.

Robię obecnie plugin na codmoda, który po śmierci gracza wysypuje z niego nieśmiertelnik (w postaci spritesa) i potem przeciwnik może go podnieść.

Problem polega na tym, że jak już udało mi sie stworzyć byt, to nie moge złapać nijak jego zetknięcia z graczem.

Spawn bytu:

public CreateDogtag(id, Float:origin[3]) {
	new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "env_sprite" ) )
	engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin )
	engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "sprites/LosT_CodMod_Sprites/dogtag.spr" )
	engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{1.0, 1.0, 1.0});
	
	set_pev( ent, pev_classname, "dogtag")
	set_pev( ent, pev_rendermode, kRenderTransAdd )
	set_pev( ent, pev_renderamt, 200.0 )
	
	set_pev( ent, pev_iuser1, get_user_team(id))
	set_pev(ent, pev_scale, 0.6) //jakby byl za duzy :)
	set_pev( ent, pev_animtime, 1.0);
	set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
	set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	set_pev( ent, pev_framerate, 1.0 )
	set_pev( ent, pev_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON )
	dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent )
	
	set_task( USUN_DOGTAG, "UsunDogtag", TASK_DOGTAG+ent);
}

I jeszcze dotyk:

public fw_touch(Ptd, Ptr)
{
	new Classname[33],Ent = Ptd,id = Ptr
	pev(Ptd,pev_classname,Classname,32)
   
	if(!equal(Classname, "dogtag"))
	{
		Ent = Ptr
		id = Ptd
       
		pev(Ptr,pev_classname,Classname,32)
       
		if(!equal(Classname,"dogtag"))
			return FMRES_IGNORED
	}
		
	if(pev(Ent, pev_iuser1) != get_user_team(id))
	{
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent)
		dogtags_gracza[id]++
		SaveDogTags(id)
	}
	return FMRES_HANDLED
}

Próbowałem to robić fakemetą (FM_Touch jak teraz mamy) i tak samo za pomocą engine (register_touch). Żadna z tych metod nie działa.

Ma ktoś pomysł?


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 26.12.2014 14:50

Poradziłem sobie thinkiem, trudno. Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.12.2014 14:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych