Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z CS GONie mogę wejść na servery


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 koralowakrowa

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2014 21:35

Panowie liczę na waszą pomoc. Zainstalowałem CS, juz nawet nie liczę  który to raz. Teraz mam wersję angielsko i jest to CS GO. Poprzednio na tym samym cs, tylko ze w wersji polskiej pojawił się podobny problem.

Mianowicie normalnie mogę grać z botami, ale po wejściu na non-steamt servery po prostu wyrzuca mnie do menu głównego.

Słyszałem że można pobrać Dproto i że to coś ma pomóc, tylko ja nic o tym nie wiem i nie wiem co mam z tym zrobić.

Pobierałem stąd https://kickass.so/c...m-t8895752.html

A jeszcze czytałem, że to może być winna starej wersji, tutaj podobno jest nowa  http://csgo-ns.pl/co...ive-steam-2014/. Dam znać jak będzie działać.


Użytkownik koralowakrowa edytował ten post 25.12.2014 21:40

  • +
  • -
  • 0

#2 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 25.12.2014 21:41

Temat zawiera niepełne informacje.
Napisz nowy temat, opisując dokładnie swój problem/pytanie.

Załącz wszystkie potrzebne informacje, w tym logi i kod pluginu z znaczniku code oraz okoliczności wystąpienia problemu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych