Witam mam plugin na auto bh ale chciałbym żeby gdy wcisnę "ctrl" będę się szybciej rozpędzał.Mój plugin pozwala jedynie na rozpędzenie się klasycznym bh a ja chciałbym ten szybszy.Z góry dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Auto bh rozpędzanie się
Temat rozp. protomek, 02.09.2009 15:17
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.09.2009 15:17
#2
Napisano 02.09.2009 15:45
Napisałeś w dziale scripting, pewnie oczekujesz pomocy z edycją pluginu. Gdzie jest wiec źródło?
#3
Napisano 02.09.2009 15:47
Mam to w cvar's
bh_enabled 1
bh_autojump 1
bh_showusage 1
a korzystałem z:
http://forums.allied...read.php?t=1262
@Odświeżam pomoże ktoś??
bh_enabled 1
bh_autojump 1
bh_showusage 1
a korzystałem z:
http://forums.allied...read.php?t=1262
@Odświeżam pomoże ktoś??
#4
Napisano 03.09.2009 21:56
new boost = 100.0 Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,v) v[0]+=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*boost v[1]+=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*boost entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)Dodac w odpowiednim miejscu i przyspieszamy co skok o wartosc w zmiennej boost (100 unitow w w/w kodzie).
#5
Napisano 04.09.2009 19:08
A mogę się dowiedzieć gdzie to dodać?
#6
Napisano 05.09.2009 11:32
public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:boost = 100.0 new Float:velocity[3],Float:va[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[0] += floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*boost velocity[1] += floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*boost velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE }
Podmien z oryginalna funkcja :>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych