Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto bh rozpędzanie się


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 protomek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.09.2009 15:17

Witam mam plugin na auto bh ale chciałbym żeby gdy wcisnę "ctrl" będę się szybciej rozpędzał.Mój plugin pozwala jedynie na rozpędzenie się klasycznym bh a ja chciałbym ten szybszy.Z góry dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.09.2009 15:45

Napisałeś w dziale scripting, pewnie oczekujesz pomocy z edycją pluginu. Gdzie jest wiec źródło?
  • +
  • -
  • 0

#3 protomek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 02.09.2009 15:47

Mam to w cvar's
bh_enabled 1
bh_autojump 1
bh_showusage 1
a korzystałem z:
http://forums.allied...read.php?t=1262
@Odświeżam pomoże ktoś??
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2009 21:56

new boost = 100.0
                    Float:va[3],Float:v[3] 
                    entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
                    entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
                    v[0]+=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*boost
                    v[1]+=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*boost
                    entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v)
Dodac w odpowiednim miejscu i przyspieszamy co skok o wartosc w zmiennej boost (100 unitow w w/w kodzie).
  • +
  • -
  • 0

#5 protomek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 04.09.2009 19:08

A mogę się dowiedzieć gdzie to dodać?
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 05.09.2009 11:32

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:boost = 100.0
		new Float:velocity[3],Float:va[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va)
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[0] += floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*boost
		velocity[1] += floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*boost
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Podmien z oryginalna funkcja :>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych