Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o zmodyfikowanie klasy Umarły i Wsparcie Ogniowe

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 24.12.2014 15:48

Na wstepie chce powiedzieć że coś się zj**o. Znalazłem linijke z DMG 55.0 na 0.9 czyli to pierwsze to DMG a to 2 przelicznik na inte jesli sie nie myle i chcialem zrobic tak zeby bylo ze klasa Umarły ma ZAWSZE 50 DMG z duchow nie da sie tego zwieksza inteligencja. I ustawilem 50.0 na 0.0 a w grze duchy bily za 11 -.- Nwm co i jak dlaczego ale prosiłbym żeby ktoś mi wytłumaczył jak to poprawnie zmieniać i żeby od razu skonfigurował te 2 klasy

 

 

Umarły duchy mają bić po 50 bez możliwości zmiany intą

 

Wsparcie ogniowe 35 dmg na start + inteligencja ta podstawowa czyli chyba 0.9 jest wpisane :) dziękuje !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 24.12.2014 16:34

Niby dobrze ustawiałeś, użyłem ExecuteHamB

Załączone pliki


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 24.12.2014 16:37

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.12.2014 16:34

Gotowe.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#4 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 24.12.2014 16:42

Window ale zmieniłeś cokolwiek w umarłym ? zaraz i tak sprawdze czy bije za te 50 czy dalej jakies nedzne 10 ;P

 

Edit: Wsparcie działa poprawnie ale umarły nie zamias 50 bije za 17 a jak doda mu sie w inte to wiecej a powinien bic dalej 50. Ta linikja z dmg jest cos nie teges ;/ 

 

Ktoś opcykany mogłby to naprawić ? albo zeby w najgorszym wypadku jesli sie nei da naprawic mial gorsze przeliczniki czyli 2pk inty 1dmg

 


Użytkownik Kaski8 edytował ten post 24.12.2014 16:51

  • +
  • -
  • 0

#5 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 24.12.2014 16:57

@ UP sprawdz to co ja wstawiłem.


  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

wwwk.9@o2.pl

PW

 


#6 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 25.12.2014 13:31

Wsparcie działa bardzo ładnie ale walic tego umarlego. Jak ktoś mógłby ustawić ze na start bije z duchow 30 i ze 2pk int = 1dmg


  • +
  • -
  • 0

#7 Kobciu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:108
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2014 13:52

cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.0, ent, (1<<24));

50.0 - odpowiada za DMG

0.0 - odpowiada za DMG + int 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych