←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
proszę o zmodyfikowanie klasy Umarły i Wsp...

  • +
  • -
Kaski8 - zdjęcie Kaski8 24.12.2014

Na wstepie chce powiedzieć że coś się zj**o. Znalazłem linijke z DMG 55.0 na 0.9 czyli to pierwsze to DMG a to 2 przelicznik na inte jesli sie nie myle i chcialem zrobic tak zeby bylo ze klasa Umarły ma ZAWSZE 50 DMG z duchow nie da sie tego zwieksza inteligencja. I ustawilem 50.0 na 0.0 a w grze duchy bily za 11 -.- Nwm co i jak dlaczego ale prosiłbym żeby ktoś mi wytłumaczył jak to poprawnie zmieniać i żeby od razu skonfigurował te 2 klasy

 

 

Umarły duchy mają bić po 50 bez możliwości zmiany intą

 

Wsparcie ogniowe 35 dmg na start + inteligencja ta podstawowa czyli chyba 0.9 jest wpisane :) dziękuje !

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 24.12.2014

Niby dobrze ustawiałeś, użyłem ExecuteHamB

Załączone pliki


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 24.12.2014 16:37
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 24.12.2014

Gotowe.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaski8 - zdjęcie Kaski8 24.12.2014

Window ale zmieniłeś cokolwiek w umarłym ? zaraz i tak sprawdze czy bije za te 50 czy dalej jakies nedzne 10 ;P

 

Edit: Wsparcie działa poprawnie ale umarły nie zamias 50 bije za 17 a jak doda mu sie w inte to wiecej a powinien bic dalej 50. Ta linikja z dmg jest cos nie teges ;/ 

 

Ktoś opcykany mogłby to naprawić ? albo zeby w najgorszym wypadku jesli sie nei da naprawic mial gorsze przeliczniki czyli 2pk inty 1dmg

 


Użytkownik Kaski8 edytował ten post 24.12.2014 16:51
Odpowiedz

  • +
  • -
NieWiemMamMac@ - zdjęcie NieWiemMamMac@ 24.12.2014

@ UP sprawdz to co ja wstawiłem.

Odpowiedz

  • +
  • -
Kaski8 - zdjęcie Kaski8 25.12.2014

Wsparcie działa bardzo ładnie ale walic tego umarlego. Jak ktoś mógłby ustawić ze na start bije z duchow 30 i ze 2pk int = 1dmg

Odpowiedz

  • +
  • -
Kobciu - zdjęcie Kobciu 25.12.2014

cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.0, ent, (1<<24));

50.0 - odpowiada za DMG

0.0 - odpowiada za DMG + int 

Odpowiedz