Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu losowy dzwiek HS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 snikers1997

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 23.12.2014 00:09

Witam, prosiłbym was o przerobienie tego kodu poniżej, aby 4 dźwięki zabicia poprzez HS, były odtwarzane losowe.

#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

	register_plugin("dupszot","1.0","97mat97")

	register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

}



public hs()

{

	client_cmd(0,"spk misc/dupszot")

}



public plugin_precache()

{

	precache_sound( "misc/dupszot.wav")

}  

Wielkie dzięki ;)


  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.12.2014 00:23

#include 

public plugin_init()
{
	register_plugin("Random Headshot Sound","0.1","psilocybe")
	register_event("DeathMsg","itisHeadshot","a","3=1")
}

public itisHeadshot()
{
	switch(random_num(1,4))
			{
			case 1:
				client_cmd(0,"spk misc/1")	
			case 2:
				client_cmd(0,"spk misc/2")
			case 3:
				client_cmd(0,"spk misc/3")
			case 4:
				client_cmd(0,"spk misc/4")
			}
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound( "misc/1.wav")
	precache_sound( "misc/2.wav")
	precache_sound( "misc/3.wav")
	precache_sound( "misc/4.wav")
}
Dodał bym jeszcze by dźwięk słyszał tylko zabójca i ofiara, bo w tym momencie przy każdym HS każdy na serwerze słyszy ten dźwięk co jest wg. mnie bardzo wkurzające.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 snikers1997

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 23.12.2014 00:28

Hymm, w sumie nie zły pomysł ;) Dopisałbyś mi to? Dzięki już za tego plugina;)


  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.12.2014 12:37

W switch'u chyba nie mogę wywołać dwa razy client_cmd, więc trzeba by przenieść id zabójcy i ofiary z DeathMsg do kolejnego publica a tego nie potrafię :D Wiem że trzeba zapisać id w globalnej zmiennej ale jak to zrobić to nie mam pojęcia, a tym bardziej jak to zrobić optymalnie. Może ktoś inny pomoże.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 snikers1997

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 23.12.2014 14:51

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



public plugin_init()

{

    register_plugin("dupszot","1.0","Raen")

    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}



public DeathMsg()

{

    new kid = read_data(1)  //zabojca

    new vid = read_data(2)  // ofiara

    new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)

    

    if(hs)

        client_cmd(kid,"spk misc/dupszot")

    client_cmd(vid,"spk misc/dupszot")

}

public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/dupszot.wav")

} 

Tutaj mam kod, przy zabiciu HS, dźwięk słyszy tylko strzelający i umierający.

A teraz prosiłbym was o przerobienie, żeby te dźwięki były losowe z 4 podanych.

Z góry dziękuje ;)


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 23.12.2014 15:23

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

new tab_sounds[][] = {
	"misc/1.wav",
	"misc/2.wav",
	"misc/3.wav",
	"misc/4.wav"
}


public plugin_init()
	
{

register_plugin("dupszot","1.0","Raen")

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}



public DeathMsg()

{

new kid = read_data(1)  //zabojca

new vid = read_data(2)  // ofiara

new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)



if(hs){
	new dzwiek = random_num(0, sizeof(tab_sounds)-1);
	client_cmd(kid,"spk %s", tab_sounds[dzwiek])
	
	client_cmd(vid,"spk %s", tab_sounds[dzwiek])
}

}

public plugin_precache()

{
for(new i=0; i<sizeof(tab_sounds); i++)
	precache_sound(tab_sounds[i]);
	
} 

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 snikers1997

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 24.12.2014 23:08

Wielkie Jol,

Dobra okej wielkie dzięki, działa tak jak powinno ;) Polecam innym plugin także ;) Można zamknąć temat, repu leci ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 24.12.2014 23:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych