Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zabespieczeni scouta w drkn 2006


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 01.09.2009 13:58

Witam mam taki problem z zabezpieczeniem dawania scouta


fukcja z dawaniem scouta
public mi_weaponcheck(id) 
{
	if ((kz_giveweapon < 1) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE		
        give_item(id,"weapon_scout")
	climber_scout[id] = 0
			
	return PLUGIN_HANDLED	
}

ta linia wykrywa scouta gdy jest uruchomiony timer
climber_scout[id] = 0

lecz gdy wywołamy drugi raz tą funkcje wykrywanie się wyłącza.
i teraz pytanie Jak zrobić aby np wywołanie drugi raz było zablokowane, np mamy już scouta nie możemy wywołać tej funkcji drugi raz
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2009 14:25

Przed give_item
if(user_has_weapon ( id, CSW_SCOUT)){
	client_print(id, print_chat, "Masz juz scouta!");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 01.09.2009 14:46

działa :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych