Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuniecie celownika,message_begin - HideWeapon~ jak przywrócić ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.12.2014 03:46

~ WItam.
[...] blablabla. Usuwam graczowi celownik na X (np. 10) sekund. Sprawa wygląda tak, w momencie ustawienia ofiara_delcel[index] = 1 wywołuje tego X sekundowego taska, w którym wartość zeruje. Sprawa wyglądała na 'zadowalającą' mnie, jednak jeden z testerów skarżył się dziś, że nie ma zoom'a w sniperkach (tej nakładki crosshair z sprites/weapon_nazwa.txt -> sztywne kreski są wychodzące z 4 horyzontów, jednak nie ma tego dodatku na sam środek, z uwypukleniami i czerwoną kropką.
 
Kod jest w evencie CurWeapon:

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id)
ofiara_delcel[id] ? write_byte(1<<6) : write_byte(0);
message_end()

Ogólnie rzecz biorąc spisywał się bardzo, jednak została 'odkryta' pewna wada, może inną wartość przypisać write_byte() ? Nie mam pojęcia, próbowałem już kilku i nic.
 
Dorzucę w sumie screeny..
Tak jest
Tak być powinno
 
Usunąłem ten kod dla pewności - tak to jego wina :/

Dodam jeszcze tylko wypis bytów
1 (1<<0) - crosshair, ammo, weapons list
2 (1<<1) - flashlight, +
4 (1<<2) - ALL
8 (1<<3) - radar, health, armor, +
16 (1<<4) - timer, +
32 (1<<5) - money, +
64 (1<<6) - crosshair
128 (1<<7) - +

+ oznacza, że doda nam wtedy celownik z spectator, takie 4 kropki żółto-pomarańczowe na znak krzyża (wierzchołki kwadratu, gdzie 1 bok kwadratu tworzy z płaszczyzną poziomą kąt 45* ;))


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.12.2014 04:11

Musisz wykryć zooma i wtedy oddać celownik.


  • +
  • -
  • 0

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 23.12.2014 01:21

Jak wykryć ?

Jak oddać ? write_byte(0) ?


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.12.2014 15:39

Nacisniecie klawisza mouse2 wiec chyba tylko w prethinku, poszukaj, ostatnio ktos pytaniach/problemach amxmodx/scripting pisał o wykryciu zooma.


  • +
  • -
  • 0

#5 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.12.2014 15:45

moduł cstrike
cs_get_user_zoom

cs_set_user_zoom

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 23.12.2014 17:57

Ale teoretycznie write_byte ustawione na 0 przy hideweapon powinno oddawać celownik (i oddaje, oprócz zooma).. Dobrze rozumiem, że muszę go jeszcze raz oddać w momencie użycia zoom'a ?


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.12.2014 04:58

Podałeś tylko message_begin, a nie wiadomo jak i kiedy sie to wykonuje. Załącz obszerniejszy fragment kodu.


  • +
  • -
  • 0

#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 24.12.2014 13:42

Juz wszystko wrzuciłem odnośnie tego:

 

Kod jest w evencie CurWeapon, gdy stajemy sie ofiara i gdy czas mija (wszedzie ten sam kod):

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id)
ofiara_delcel[id] ? write_byte(1<<6) : write_byte(0);
message_end()

No i mam moc w diablo do itemu/klasy, Dzięki ktorej mamy 1/value przy strzale, aby usunąć przeciwnikowi celownik, wtedy pobierane jest ID ofiary, przypuśćmy victim i wtedy jest ustawiana zmienna ofiara_delcel[victim]=true; Wrzucam następnie tam taska na X sekund, w którym ustawiam znów ofiara_delcel[victim]=false;

 

A sprawdzenie (ustawianie i chowanie) celownika umieściłem tylko w momencie:

1 zmiany broni

2 gdy gracz staje sie ofiara (aby mu odswiezylo od razu)

3 gdy czas usuniecia celownika (w tasku) mija, aby odswiezyc mu znow  

 

To cały opis, no oczywiście przy connect'cie zeruje zmienną ofiary :)

 

I ogólnie działą wszystko na te celowniki, co do sekundy, zmiana broni nie resetuje tego, od razu nie ma celownika i po dokłądnie odliczonych sekundach automatycznie celownik się pojawia.. tylko nie na zoom'ach :/ W tym problem :/


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.12.2014 15:36

no to daj warunek, że jak broń to snajperka (obojetie czy scout czy awp czy pepeszka) to dajesz celownik a nie zabierasz, po co zabierac skoro przy snajperce i tak go nie ma, a unikniesz problemu z zoomem


Użytkownik grankee edytował ten post 26.12.2014 15:37

  • +
  • -
  • 1

#10 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 14.01.2015 04:17

Nie widziałem Twojej odpowiedzi, teraz dopiero chciałem wrócić do tematu, czy ktoś ma rozwiązanie jakieś.. Przyznam, że nie wpadłem na ten pomysł nawet -,- Na pewno zadziała, można zamknąć i + leci.


  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#11 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.01.2015 09:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych