Witam po bardzo długiej przerwie! Przerwa była dość długa, więc trzeba sobie wszystkie rzeczy powoli przypominać
Zakładam temat, bo mam problem z rozgrzewką i nie wiem o co biega.
Jaki problem? Otóż CZASEM, ale NIE zawsze podczas zakończenia jakieś rundy jest Restart mapy i zaczyna się ponownie rozgrzewka. Jest to wina 100% tego pluginy, bo pamiętam, że na poprzednim serwerze był ten sam problem, a plugin jest odkopany z pendrive.
Liczę na pomoc, wychłostajcie, jak będzie to banalny błąd
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "rozgrzewka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "none!" #define SPRAWDZ 3431 new Odliczanie[33]; new rr_czas; new bool:noze = false; new const sound[]="cs-kurnik/rozgrzewka.mp3"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C"); register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29"); register_event("DeathMsg","death_msg","a"); rr_czas = register_cvar("rr_czas","65"); } public nozowka(id) { set_task(1.0, "Start"); } public Start(id) { set_task(3.0, "muzyka"); switchweapon(id) pause( "ac", "scrollmsg.amxx" ); pause( "ac", "imessage.amxx" ); pause( "ac", "alt_end_round_sounds.amxx" ); noze = true Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas); if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ); } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ); return PLUGIN_CONTINUE } public muzyka(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", sound); } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.5, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); ColorChat(id, RED, "Powodzenia!"); unpause( "ac", "scrollmsg.amxx" ); unpause( "ac", "imessage.amxx" ); unpause( "ac", "alt_end_round_sounds.amxx" ); noze = false } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id); } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } public plugin_precache() { precache_sound(sound); }