Sprawdz. Nie pisales nic by noz zabijal tylko na ppm to zrobilem na lpm i ppm. Co do usuwania broni, takie poprawi wprowadza sie w silniku wtedy wszystko lepiej funkcjonuje. Przy zmianie klas automatycznie zabiera bronie z poprzedniej klasy, chodz oczywiscie w klasie tez mozna to zrobic. Na razie nic z tym nie robilem ale jak chcesz poprawke to ja wykonam.
A tak na przyszlosc to proszę skorzystac z generatora klas i wyszukiwarki tematow.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Ninja (VIP)";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & (1<<1))
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_IGNORED;
}