Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Ninja (VIP)

klasa ninja natychmiastowe zabojstw

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 15.12.2014 22:46

Nazwa: Ninja (VIP)

HP: 10

WYT: 15

KOND: 25

INT: 5

 

Opis: 1/1 zabicie z noża, niewidzialnosc na kucaniu z nozem 5/255, 2 skoki, nie słychać jego kroków.

 

WAŻNE ! Prośbyłm aby klasa miała TYLKO nóż tak jak speedhacker, nie jakieś startowe pistolety przez cala gre itp :) 

 

PS - Zapomniałem ja jaką flage ma być klasa LEVEL_A :)

 

 

Z góry dziękuje :)


Użytkownik Kaski8 edytował ten post 15.12.2014 22:49

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.12.2014 09:49

Sprawdz. Nie pisales nic by noz zabijal tylko na ppm to zrobilem na lpm i ppm. Co do usuwania broni, takie poprawi wprowadza sie w silniku wtedy wszystko lepiej funkcjonuje. Przy zmianie klas automatycznie zabiera bronie z poprzedniej klasy, chodz oczywiscie w klasie tez mozna to zrobic. Na razie nic z tym nie robilem ale jak chcesz poprawke to ja wykonam.

 

A tak na przyszlosc to proszę skorzystac z generatora klas i wyszukiwarki tematow.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Ninja (VIP)";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	set_user_footsteps(id, 1);
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	set_user_footsteps(id, 0);
    	ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & (1<<1))
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

b35020692_qesnxqa.png


#3 Kaski8

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 16.12.2014 14:29

Dobrze wiem, że jest takie coś jak generator klas i inne tematy ale dawno nie bylo mnie na tym forum i troche z lenistwa niechcialo mi się samemu składać ale też nie wiedziałem jak zrobić żeby ta klasa mogła mieć sam nóż i zbytnio czasu nie miałem na to a chciałem dać komuś plusa :) 

 

Dzięki i tak co do zmian to 1/1 PPM ahm jeżeli może zawodzić brak broni wpisany wklase to poszukam jak to zmodyfikować w silniku :) 


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.12.2014 14:48

Poprawione.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[]   = "Ninja (VIP)";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja (VIP)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	set_user_footsteps(id, 1);
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	set_user_footsteps(id, 0);
    	ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2 && damagebits & (1<<1))
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, ninja natychmiastowe zabojstw

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych